Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомаров, Кирило Олександрович-
dc.contributor.authorKomarov, Kyrylo-
dc.contributor.authorКомаров, Михайло Олександрович-
dc.contributor.authorKomarov, Mykhailo-
dc.date.accessioned2022-01-13T11:35:45Z-
dc.date.available2022-01-13T11:35:45Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/249545-
dc.identifierDOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.261021.56.801-
dc.identifier.citationКомаров К. О. Шляхи актуалізації загальнонаціонального сприйняття об'єктів архітектури / К. О. Комаров, М. О. Комаров // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 5. – С. 56-60.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7867-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми.Сьогодні в Україні продовжують формуватись механізми впливу громадськості на прийняття рішень стосовно розвитку містобудівних ансамблів та міст уцілому. Водночас рівень освіченості пересічних громадян в актуальних тенденціях архітектури, дизайну та урбаністики залишається досить низьким. Це впливає на загальний смисловий стан архітектурного наповнення міст та виливається у буквальне повторення візуальних форм ХІХ століття в сучасних спорудах, особливо в центральних (історичних) частинах українськихміст. Згідно з гіпотезою цього наукового дослідження, вирішенняпроблеми можливе шляхом створення системи безоплатної базової архітектурної освіти на кількох різних рівнях. Мета та завдання дослідження. Основнаметароботи −визначення шляхів актуалізаціїсприйняття об’єктів архітектури жителями міст України. Завдання дослідження −аналіз загальнодоступних методів отримання базової архітектурно-містобудівної освіти та їх класифікація, визначення раціональних засобів для підвищення загального рівня обізнаності в питаннях архітектури та містобудування. Висновки. Через надзвичайну широту та неоднорідність населення великих міст України досягти глобального відходу від неавтентичних та неактуальних архітектурно-урбаністичних принципів та актуалізувати загальнонаціональне сприйняття архітектурних об’єктів та архітектури в цілому можна лише шляхом запровадження комплексу дій, елементи якого будуть направлені на конкретний шар загальної цільової аудиторії. У даному дослідженні зметоюспрощення визначено лише чотирибазові ЦА, однак у подальших розробках їх необхідно деталізувати для досягнення кращого фактичного результату. В загальному контексті найважливішою залишиться ЦА1 (школярі) −аудиторія, яка може почати отримувати базові архітектурні знанняв обсязі,достатньому для розуміння основних тенденцій архітектури та містобудування.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement.Today in Ukraine the mechanisms of public influence on decision-making regarding the development of urban ensembles and cities in general continue to be formed. At the same time, the level of education of ordinary citizens in current trends in architecture, design and urban planning remains quite low. This affects the general semantic state of thearchitectural content of cities and results in a literal repetition of the visual forms of the XIX century in modern buildings, especially in the central (historical) parts of Ukrainian cities. According to the hypothesis of this research, the solution tothis problem is in the creation of a system of free basic architectural education at several different levels.Purpose of the article.The main purpose of this work is to determine ways to update the perception of architectural objects by residents of Ukrainian cities. The objectives of the study are the Український журнал будівництва та архітектури, analysis of publicly available methods of obtaining basic architectural and urban education and their classification, the definition of rational means to increase the general level of awareness in the field of architecture and urban planning.Conclusion. Due to the extraordinary breadth and heterogeneity of the population of large cities of Ukraine, achieving a global departure from inauthentic and irrelevant architectural and urban principles and update the national perception of architectural objects and architecture in general is possible only through introducing a set of actions aimed at a specific target audience (TA). In this study, in order to simplify, only four basic TAs are identified, but in further developments they need to be detailed more to achieve a better actual result. In the general context, the most important will be TA1 (students) −an audience that can begin to receive basic architectural knowledge, sufficient enough to understand the main trends in architecture and urban planning.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectархітектурна освітаen_US
dc.subjectмістобудуванняen_US
dc.subjectархітектурна обізнаністьen_US
dc.subjectонлайн освітаen_US
dc.subjectгромадиen_US
dc.subjectarchitectural educationen_US
dc.subjectarchitectural awarenessen_US
dc.subjectonline educationen_US
dc.subjecturban planningen_US
dc.subjectcommunitiesen_US
dc.titleШляхи актуалізації загальнонаціонального сприйняття об'єктів архітектуриen_US
dc.title.alternativeWays of actualization of national perception objects of architectureen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOMAROV.pdf430,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.