Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7922
Назва: | Удосконалення профорієнтаційної роботиза спеціальністю «Архітектура та містобудування» |
Інші назви: | Improvement of vocational guidance workby specialty «Architecture and urban planning» |
Автори: | Челноков, Олександр Васильович Chelnokov, Oleksandr Сологубова, Світлана Вікторівна Solohubova, Svitlana Капленко, Дарина Kaplenko, Daryna |
Ключові слова: | архітектура розвиток дитини профорієнтаційна робота сенситивні періоди architecture child development career guidance work sensitive periods |
Дата публікації: | жов-2021 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Челноков О. В. Удосконалення профорієнтаційної роботиза спеціальністю «Архітектура та містобудування» / О. В. Челноков. С. В. Сологубова, Д. Капленко // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 5. – С. 105-115. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Постановка проблеми. Удосконалення профорієнтаційної роботи за спеціальністю «Архітектура та містобудування». Завдання дослідження:1. Вивчити та узагальнити знання та досвід із проблеми організації профорієнтаційної роботи. 2. Дослідити закономірності формування та розвитку мислення у різні вікові періоди. 3. Узагальнити дані щодо профорієнтаційної роботи зі спеціальності «Архітектура та містобудування»у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури. 4. Обґрунтувати особливості організації ранньої профорієнтаційної роботи з урахуванням закономірностей формування та розвитку мислення дітей різного віку. Дослідження проведено шляхом узагальнення низки теоретичних положень різних наукових концепцій та практичного досвіду, як інформаційну базу використано офіційні дані, опубліковані в науковій літературі. Висновки.Специфіка спеціальності «Архітектура та містобудування» вимагає ранньої спеціалізації майбутніх здобувачів вищої освіти, а також засвоєння та удосконалення ними певних навичок починаючи з раннього віку. Рання профорієнтація за спеціальністю «Архітектура та містобудування» — запорука успішного вступу до ЗВО, а також отримання спеціальності, що відповідає індивідуальним особливостям дитини та максимальній професійній реалізації у майбутній трудовій діяльності. Як засоби ранньої профорієнтаційної роботи повною мірою слід використовувати інформування потенційних абітурієнтів, заходи навчання і відбору за вродженими (особливості мислення, активність каналів сприйняття) якостями та набутими навичками. Врахування сенситивних періодів розвитку дитини, під час організації пізнавальної діяльності значно зменшує навантаження на неї та переорієнтовує навчальну діяльність на процес задоволення відповідних потреб певних функціональних систем під час їх формування та розвитку. Задля економізації витрат у системі «навчання − надбання знань» профорієнтаційну роботу, пов'язану з розвитком певних здібностей, бажано проводити переважно у відповідні сенситивні періоди, враховуючи етапи формування та розвитку мислення. EN: The work is devoted to the improvement of career guidance work in the specialty "Architecture and Urban Planning". Research objectives:1. To study and generalize knowledge and experience on the organization o career guidance work. 2. Investigate the patterns of formation and development of thinking at different ages. 3. Summarize the data on career guidance work in the specialty "Architecture and Urban Planning" at the Dnieper State Academy of Civil Engineering and Architecture. 4. To substantiate the peculiarities of the organization of early career guidance work taking into account the laws of formation and development of different ages children thinking. The study was conducted by summarizing a number of theoretical provisions of various scientific concepts and practical experience, as an information base used official data published in the scientific literature. Conclusions.The particularity of the specialty "Architecture and Urban Planning" requires early specialization of future potential applicants for higher education, as well as the acquisition and improvement of certain skills from an early age.Early career guidance in the specialty "Architecture and Urban Planning" is the key to successful entry into the Free Economic Zone, as well as obtaining a specialty that meets the individual characteristics of the child and the maximum professional realization in future work. As a means of early career guidance, in full, should be used as a means of informing potential applicants, as well as training and selection measures for innate (features of thinking, channel perception activity) and acquired skills. Taking into account the sensitiveperiods of the child's development, during the organization of cognitive activity, significantly reduces the burden on the child and reorients educational activities to meet the relevant needs of certain functional systems during their formation and development. In order to save costs in the system of "learning −acquisition of knowledge" career guidance work associated with the development of certain abilities, it is desirable to conduct mainly in the relevant sensitive periods, taking into account the stages of formation and development of thinking. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7922 |
Інші ідентифікатори: | http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/249554 DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.261021.105.808 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CHELNOKOV.pdf | 384,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.