Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7974
Title: | Strategic management system: analysis of enterprise management requirements |
Other Titles: | Система стратегічного управління: аналіз вимог до управління підприємством Система стратегического управления : анализ требований к управлению предприятием |
Authors: | Avanesova, Nina Аванесова, Ніна Едуардівна Аванесова, Нина Эдуардовна Shevchenko, Violeta Шевченко, В. В. Шевченко, В. В. Kolodyazhna, Tatiana Колодяжна, Тетяна Вікторівна Колодяжная, Татьяна Викторовна |
Keywords: | enterprise management stakeholders strategy trends development підприємство управління зацікавлені сторони стратегія тенденції розвиток предприятие управление заинтересованные стороны стратегия тенденции развитие |
Issue Date: | Nov-2021 |
Publisher: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Citation: | Avanesova Nina Strategic management system: analysis of enterprise management requirements / Nina Avanesova, Violeta Shevchenko, Tatiana Kolodyazhna // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 58-62. |
Abstract: | EN: Modern theorists and practitioners of strategic management believe that there is no single science of strategic planning and business management as such. There are separate approaches, methods and tools with the help of which strategic decision makers build their vision of the organization's development prospects. Therefore, the process
of integrating various management theories and concepts is becoming more and more relevant. Strategic analysis is a certain way of thinking that allows you to ensure the dynamic development of the business, which involves building promising, namely strategic plans. In the conditions of local and global fierce competition for the buyer's money, for a
strong place in the market, the main thing is to improve the quality of strategic marketing as strategic planning based on forecasting the market infrastructure. At the core of the entire strategic process is strategy. Its correct choice and implementation characterize the effectiveness of strategic management, since it mobilizes the use of scientific and
technical, production, financial, social and organizational potential of the organization in certain areas that promise success. UK: Сучасні теоретики та практики стратегічного управління вважають, що єдиної науки про стратегічне планування та управління бізнесом як такої не існує. Є окремі підходи, методи та інструменти, за допомогою яких особи, які приймають стратегічні рішення, що вибудовують своє бачення перспектив розвитку організації. Тому все більш актуальним стає процес інтеграції різних управлінських теорій та концепцій. Стратегічний аналіз є певним образом мислення, що дозволяє забезпечити динамічний розвиток бізнесу, що передбачає вибудовування перспективних, саме стратегічних планів. В умовах локальної та глобальної жорсткої конкурентної боротьби за гроші покупця, за міцне місце на ринку головним є підвищення якості стратегічного маркетингу як стратегічного планування з урахуванням прогнозування інфраструктури ринку. Фундаментом всього стратегічного процесу є стратегія. Її правильний вибір та реалізація характеризують ефективність стратегічного менеджменту, оскільки вона і мобілізує використання науково-технічного, виробничого, фінансового, соціального та організаційного потенціалів організації у певних напрямках, що обіцяють досягнення успіху. У сучасних умовах кожному підприємству особливо важливо правильно оцінити ринкову обстановку, що склалася, і тенденції її розвитку з тим, щоб поставити вірні цілі та запропонувати ефективні шляхи їх досягнення з огляду на особливості виробничого процесу конкретного підприємства. На ринку відсутні універсальні схеми конкурентної поведінки через унікальність кожного підприємства, динаміки конкурентного середовища та стану зовнішнього макросередовища фірми. Тим не менш, в арсеналі стратегічного менеджменту існує низка практичних алгоритмів та ідей, що широко використовуються в стратегічному управлінні сучасними підприємствами. RU: Современные теоретики и практики стратегического управления считают, что единой науки о стратегическом планировании и управлении бизнесом как таковой не существует. Есть отдельные подходы, методы и инструменты, с помощью которых лица, принимающие стратегические решения, выстраивают свое видение перспектив развития организации. Поэтому все более актуальным становится процесс интеграции различных управленческих теорий и концепций. Стратегический анализ представляет собой определенный образ мышления, позволяющий обеспечить динамичное развитие бизнеса, что предполагает выстраивание перспективных, а именно стратегических планов. В условиях локальной и глобальной жестко конкурентной борьбы за деньги покупателя, за прочное место на рынке главным является повышение качества стратегического маркетинга как стратегического планирования на основе прогнозирования инфраструктуры рынка. Стержнем всего стратегического процесса является стратегия. Ее правильный выбор и реализация характеризуют эффективность стратегического менеджмента, поскольку она и мобилизует использование научно-технического, производственного, финансового, социального и организационного потенциалов организации в определенных направлениях, обещающих достижение успеха. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7974 |
Other Identifiers: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/10.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-8 |
Appears in Collections: | № 6 (33) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Avanesova.pdf | 182,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.