Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8021
Назва: | Сучасний стан функціонування транспортних підприємств України |
Інші назви: | Современное состояние функционирования транспортных предприятий Украины Current state of functioning of transport enterprises of Ukraine |
Автори: | Ковова, Ірина Сергіївна Ковова, Ирина Сергеевна Kovova, Iryna Пахота, Наталія Вікторівна Пахота, Наталья Викторовна Pakhota, Nataliіa |
Ключові слова: | транспорт аналіз розвиток тенденція Україна галузь транспортні підприємства ефективність анализ развитие тренд Украина отрасль транспортные предприятия эффективность transport analysis development trend Ukraine branch transport enterprises efficiency |
Дата публікації: | лис-2021 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Ковова І. С. Сучасний стан функціонування транспортних підприємств України / І. С. Ковова, Н. В. Пахота // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 102-112. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті розглянуто поточний стан та тенденції розвитку транспортної галузі України. Аналіз
проведено із застосуванням інноваційного методичного підходу в розрізі всіх основних видів транспорту за період 2013–2019 рр. Виявлено основні негативні та позитивні тенденції, що склалися в транспортній галузі, зокрема зниження кількості працюючих та зростання валового внутрішнього продукту, що виробляється транспортними підприємствами України. Основною негативною тенденцією є переважна збитковість транспортних підприємств України, що негативно впливає на стійкість транспортної галузі. Визначено види транспортних підприємств, які роблять найбільший внесок в ефективність транспортної галузі, зокрема підприємства трубопровідного, залізничного та авіаційного транспорту. Установлено загальні тенденції розмірів підприємств за чисельністю працюючих для різних видів транспортних підприємств. Зроблено висновки щодо особливостей масштабів підприємств транспортної галузі за видами перевезень. Наприклад, підприємства автомобільного транспорту переважно малі, авіапідприємства – середні, а підприємства залізничного та трубопровідного транспорту є великими. Визначено, що всі види перевезень у транспортній галузі України є економічно не стійкими, крім підприємств водного транспорту. Зроблено висновки щодо загальної економічної стійкості транспортної галузі України в 2013–2019 рр. RU: В статье рассмотрены текущее состояние и тенденции развития транспортной отрасли Украины. Анализ проведен с применением инновационного методического подхода в разрезе всех основных видов транспорта за период 2013–2019 гг. Выявлены основные негативные и позитивные тенденции, которые сложились в транспортной отрасли, в частности снижение количества работающих и рост валового внутреннего продукта, который производится транспортными предприятиями Украины. Основной негативной тенденцией является подавляющая убыточность транспортных предприятий Украины, которая негативно влияет на устойчивость транспортной отрасли. Определены виды транспортных предприятий, которые вносят наибольший вклад в эффективность транспортной отрасли, в частности предприятия трубопроводного, железнодорожного и авиационного транспорта. Установлены общие тенденции размеров предприятий по численности работающих для различных видов транспортных предприятий. Сделаны выводы относительно особенностей масштабов предприятий транспортной отрасли по видам перевозок. Например, предприятия автомобильного транспорта преимущественно малые, авиапредприятия – средние, а предприятия железнодорожного и трубопроводного транспорта являются крупными. Установлено, что все виды перевозок в транспортной отрасли Украины являются экономически не устойчивыми, кроме предприятий водного транспорта. Сделаны выводы относительно общей экономической устойчивости транспортной отрасли Украины в 2013–2019 гг. EN:The authors considered in this article the current state and tendencies of development of the transport branch of Ukraine. The analysis was conducted using an innovative methodological approach in terms of all major modes of transport for the period 2013–2019. The main negative and positive trends in the transport sector have been identified, in particular the decrease in the number of employees and the growth of the Gross Domestic Product produced by the transport enterprises of Ukraine. The main negative trend is the predominant loss of transport enterprises of Ukraine, which negatively affects the sustainability of the transport industry. The authors identify the types of transport enterprises that make the greatest contribution to the efficiency of the transport industry, in particular the enterprises of pipeline, railway and air transport. Also the general tendencies of the sizes of the enterprises on number of working for various types of the transport enterprises are established. Conclusions are made on the peculiarities of the scale of enterprises in the transport industry by type of transportation. For example, road transport enterprises are mostly small, airlines are medium-sized, and rail and pipeline enterprises are large. The authors determined that all types of transportation in the transport sector of Ukraine are economically unstable, except for water transport enterprises. Conclusions are made on the overall economic stability of the transport sector of Ukraine in 2013–2019. The general economic instability of the transport industry and the tendencies which are inherent in them as a whole are cross-cutting and are inherent in all separate types of transportations. In the period from 2013–2019 there is a gradual growth of gross domestic product created in the transport sector. Since 2015, there has been a tendency to increase sectoral GDP. At the same time, there is a tendency to reduce the number of employees in transport enterprises during the same period. Analysis of the state of Ukraine's transport industry shows that there are many negative trends that may affect its sustainability, including fluctuations in the number of employees in the industry, the number of enterprises and a decrease in all traffic. Оne of the reasons for this is that everyone decisions are made by managers without taking into account the views of subordinates, there is a large differentiation in the amount of salaries of managers and subordinates, which is the cause of differences in the values and goals of managers and staff. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8021 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/17.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-15 |
Розташовується у зібраннях: | № 6 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovova.pdf | 331,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.