Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8076
Назва: Логістика як компонент товарного сектору економіки: проблемні аспекти та особливості розвитку
Інші назви: Логистика как компонент товарного сектора экономики : проблемные аспекты и особенности развития
Logistics as a component of the commodity sector of the economy: problem aspects and features of development
Автори: Шевчук, А. Л.
Шевчук, А. Л.
Shevchuk, Anna
Ключові слова: логістика
ланцюги поставок
цифровізація
стратегії
ринкова система
торгівля
логистика
цепи поставок
цифровизация
стратегия
рыночная система
торговля
logistics
supply chains
digitalization
strategies
market system
trade
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Шевчук А. Л. Логістика як компонент товарного сектору економіки: проблемні аспекти та особливості розвитку / А. Л. Шевчук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 181-184.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти розвитку та обґрунтування імператив трансформації ланцюгів поставок та логістичного сервісу системи товароруху споживчого ринку, адекватного принципам організації сучасної торгівлі в умовах багатоканальної моделі продажів. Розглянуто чинники та проблеми трансформаційного розвитку торговельно-логістичної інфраструктури товарного ринку. Досліджено підходи до формування основ теорії ринкової кооперації і переоцінено поточну механіку транзакцій, виявлено природу та джерела її інституційних дефектів. Проаналізовано концептуальні підходи до формування емпіричних особливостей розвитку логістики товаропостачання споживчого ринку за умов цифровізації ланцюгів поставок. Запропоновано стратегічні імперативи коригування шляхів зростання в економіці, яке повинне враховувати набагато більше число процесів і умов, які визначають сьогодення та майбутнє вітчизняного виробничого бізнесу.
RU: В статье рассмотрены теоретические и практические аспекты развития и обоснования императива трансформации цепей поставок и логистического сервиса системы товародвижения потребительского рынка адекватного принципам организации современной торговли в условиях многоканальной модели продаж. Рассмотрены факторы и проблемы трансформационного развития торгово-логистической инфраструктуры товарного рынка. Исследованы подходы к формированию основ теории рыночной кооперации и переоценена текущая механика транзакций, выявлены природа и источники ее институциональных дефектов. Проанализированы концептуальные подходы к формированию эмпирических особенностей развития логистики товароснабжения потребительского рынка при цифровизации цепей поставок. Предложены стратегические императивы корректировки путей роста в экономике, которые должны учитывать гораздо большее число процессов и условий, определяющих настоящее и будущее отечественного производственного бизнеса.
EN: The article considers theoretical and practical aspects of the development and justification of the imperative of transformation of supply chains and logistics services of the consumer market commodity movement system adequate to the principles of organizing modern trade in a multi-channel sales model. Factors and problems of transformational development of trade and logistics infrastructure of the commodity market are considered. The directions of development and institutional changes in the structure of the logistics market are revealed. Identify the main imperatives of qualitative transformation of logistics outsourcing in the supply chains of the consumer market. Approaches to the formation of the foundations of the theory of market cooperation are studied and the current mechanics of transactions are researched, the nature and sources of its institutional defects are identified. Conceptual approaches to the formation of empirical features of the development of logistics of goods supply to the consumer market in the context of digitalization of supply chains are analyzed. The structural features of the transformation of the sales model as a factor of supply chain reorganization in the consumer market are substantiated, and comparative features of the functioning of single-channel and multi-channel supply chains in the consumer market are revealed. The evolutionary features of the development and transformation of logistics of traditional trade and online retail in the context of reconfiguration of multi-channel trade supply chains are identified. Perspective directions of development of supply chains of multichannel retail in the consumer market are substantiated. Strategic directions of development of the consumer market commodity movement system in the conditions of a multi-channel sales model are formed and revealed. Conceptualize the distinctive features of the development of the commodity movement system in stationary trade and e-commerce, as well as expand the subject areas of scientific research in the logistics of e-commerce, including through transdisciplinary ones. Strategic imperatives for adjusting growth paths in the economy are proposed, which should take into account a much larger number of processes and conditions that determine the present and future of domestic manufacturing business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8076
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/28.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-26
Розташовується у зібраннях:№ 6 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk.pdf184,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.