Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛишко, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorLyshko, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-02-21T09:39:59Z-
dc.date.available2022-02-21T09:39:59Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/999-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/175-15-
dc.identifier.citationЛишко С. В. Концепція формування та умови реалізації маркетингової стратегії підприємства сучасної машинобудівної галузі / С. В. Лишко // Економічний простір. – 2021. – № 175. – С. 78-82en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8082-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто концептуальні засади і питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце та роль у загальній стратегії розвитку сучасної машинобудівної галузі. Охарактеризовано етапи формуван-ня маркетингової стратегії для успішної діяльності підприємства. Розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу. Розглянуто основні напрями вдосконалення маркетин-гової діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено процедури маркетингових досліджень під час створен-ня конкурентоспроможної продукції. Узагальнено заходи маркетингового управління. Показано специфіку розро-блення маркетингової стратегії з урахуванням стратегічних змін. Розглянуто сучасні методи та інструменти посилення впливу механізму управління на розвиток виробничого підприємства, їх можливість безпосереднього управління стратегічними змінами, під яким слід розуміти структурований процес, завдання якого – запропону-вати й упровадити зміни у зв'язку з технічними та економічними можливостями підприємства машинобудівної галузі.en_US
dc.description.abstractEN: The article discusses the conceptual foundations and issues of forming the marketing strategy of an enterprise, its place and role in the overall development strategy of the modern machine-building industry. The stages of the formation of a marketing strategy for the successful operation of an enterprise are characterized. The complex of economic and organizational problems of the implementation of the strategic marketing approach is disclosed. The main directions of improving the marketing activi-ties of machine-building enterprises are considered. The procedures for marketing research in the creation of competitive pro-ducts have been developed. Marketing management activities are summarized.The specifics of the development of a marketing strategy taking into account strategic changes are shown. The article considers modern methods and tools for enhancing the influence of the management mechanism on the development of a manufacturing enterprise, the possibility of direct management of strategic changes, which should be understood as a structured process, the task of which is to propose and implement changes in connection with the technical and economic capabilities of an enterprise in the engineering industry.Crisis phenomena in the machine-building industry of Ukraine, limited domestic demand for domestic products, low level of innovation activity of domestic enterprises requires a revision of strategic approaches to the organization of management. The tendency of increasing uncertainty and the development of marketing orientation have led to the dominance of the strategic approach in the activities of economic entities, which raises the need to consider the main tasks of strategic marketing in the management system of machine-building enterprises.A necessary condition is the use of the whole set of marketing activities in order to sell the products of this industry, because today in Ukraine mainly use only some elements of marketing of machine-building products (especially sales). The development of a successful strategy of machine-building enterprises and appropriate marketing measures is impossible without reliable and verified information about the product market in this area, one of the ways to obtain which is to conduct marketing research.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectтоварне позиціюванняen_US
dc.subjectпроцедура маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectмашинобудівне підприємствоen_US
dc.subjectринкове сегментуванняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectmarketing research procedureen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectmarket segmentationen_US
dc.subjectengineering companyen_US
dc.subjectproduct positioningen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.titleКонцепція формування та умови реалізації маркетингової стратегії підприємства сучасної машинобудівної галузіen_US
dc.title.alternativeThe concept of formation and conditions of implementation of the marketing strategy of the enterprise of the modern machine-building industryen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 175

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyshko.pdf277,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.