Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorVenherova, Olena-
dc.date.accessioned2019-06-11T08:03:52Z-
dc.date.available2019-06-11T08:03:52Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151192/150210-
dc.identifier10.30838/P.ES.2224.050718.157.79-
dc.identifier.citationВенгерова О. В. Особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві / О. В. Венгерова // Економічний простір. – 2018. – № 133. – С. 157-165.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/810-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано теоретичні та практичні засади щодо запровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. У процесі дослідження використані такі методи, як описовий і порівняльний (при дослідженні успішного досвіду запровадження внутрішнього маркетингу), індукції, дедукції та узагальнення (при визначенні етапів запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві). У статті розглянуто існуючі особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах. На підставі аналізу публікацій визначено передумови для застосування концепції внутрішнього маркетингу на підприємстві. Проаналізовано досвід компаній «JYSK» та «Полетехніка», яким вдалось успішно реалізувати концепцію внутрішнього маркетингу. Автором запропоновано підхід до запровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, який базується на п’яти послідовних етапах, наслідком реалізації яких має стати підвищення результативності діяльності підприємства. Наукова новизна статті полягає у тому, що запропонований автором підхід до запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві, на відміну від існуючих, акцентується на досягненні мети, якою є підвищення продуктивності персоналу та загальної ефективності підприємства. Практичне значення статті полягає у тому, що застосування запропонованого підходу на практиці сприятиме зростанню ефективності менеджменту та досягненню ринкових цілей підприємства.en_US
dc.description.abstractEN: The theoretical and practical foundations of introduction of the system of internal marketing at the enterprise have been grounded. Such methods as descriptive and comparative (in studying the successful experience of introducing internal marketing), induction, deduction and generalization (formulating proposals on the steps for the implementation of internal marketing in the enterprise), have been used during investigation. The article examines the existing features of the introduction of the system of internal marketing at the enterprise. Based on the analysis of publications, the preconditions for the application of the concept of internal marketing in the enterprise have been determined. The author has analyzed the experience of JYSK and Polytechnic companies, which are implemented the concept of internal marketing successfully. The author has suggested an approach to the introduction of the system of internal marketing at the company, which is based on five successive stages, the implementation of which should be the improving performance to the company. Scientific novelty of the article is that the author's proposed approach to the introduction of internal marketing in the enterprise, unlike the existing ones, is focused on the reaching the goal: increasing the productivity of staff and general effectiveness to the company. The practical significance of the article lies in the fact that the application of the proposed approach in practice could contribute to the growth of management efficiency and the achievement of the market objectives of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subject«спіраль знань»en_US
dc.subjectмодель SECIen_US
dc.subjectвнутрішній маркетингen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectзапровадження внутрішнього маркетингуen_US
dc.subjectвнутрішня комунікаціяen_US
dc.subjectефективність підприємстваen_US
dc.subject“spiral of knowledge”en_US
dc.subjectmodel SECIen_US
dc.subjectinternal marketingen_US
dc.subjectpersonnelen_US
dc.subjectintroduction of internal marketingen_US
dc.subjectinternal communicationen_US
dc.subjecteffectiveness of the companyen_US
dc.titleОсобливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємствіen_US
dc.title.alternativeThe features of the introduction of the system of internal marketing in the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 133

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Venherova.pdf199,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.