Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8134
Назва: Психічне та соціальне здоров’я здобувачів вищої освіти будівельного вишу (ДВНЗ ПДАБА)
Інші назви: Mental and social health of the students (by the example of prydniprovska state academy of civil engineering and architecture)
Автори: Білополий, Віктор Васильович
Bilopolyi, Viktor
Лазаренко, Вікторія Іванівна
Lazarenko, Viktoriia
Грузін, Наталія Вячеславівна
Hruzin, Nataliia
Ключові слова: соціальне здоров’я
депресія
соціальна тривога
тривога
здобувачі вищої освіти
психічне та психологічне здоров’я
social anxiety
depression
social health
anxiety
students
mental and psychological health
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Білополий В. В. Психічне та соціальне здоров’я здобувачів вищої освіти будівельного вишу (ДВНЗ ПДАБА) / В. В. Білополий, В. І. Лазаренко, Н. В. Грузін // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 6. – С. 87-99.
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми.Трансформаційні суспільні процеси в Україні, які відбуваються в умовах актуальної ситуації війни, соціальної, економічної і політичної нестабільності, спричинюють зростання соціального напруження, погіршення фізичного, психічного, соціального здоров’я та ускладнюють життєздатність населення. До загального рівня нестабільності українського суспільства додалася ще й пандемія COVID-19, яка, сама по собі, також є джерелом значного стресу для психіки людей. Постійний вплив такого стресу, який триває вже два роки поспіль, спричиняє психічні розлади, такі як депресія, тривожні розлади, посттравматичний стресовий розлад. Означені процеси екстраполюються на освітній процес, впливають на його учасників. Ще й дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти, яка є проявом соціальної ізоляції, посилює негативний вплив стресу, хоча й є необхідним засобом попередження поширення вірусної інфекції. В сучасних умовах соціальної нестабільності неминуче виникають певні емоційні порушення, які відбиваються на актуальному стані психічного та соціального здоров’я здобувачів вищої освіти. Статтю присвячено дослідженнюпсихічного і соціального здоров’я здобувачів вищої освіти будівельного вишу (ПДАБА) на сучасному етапі. З позицій холістичного підходу розглянуто здоров’я людини як стан фізичного, психічного та соціального благополуччя.Метадослідження–презентація результатів емпіричного дослідження рівня прояву психічного та соціального здоров’я здобувачів вищої освіти ПДАБА. Висновки. Здійснено аналіз психічного та соціального здоров’я здобувачів вищої освіти 1−3 курсів різних спеціальностей Придніпровської державної академії будівництва і архітектури (ПДАБА). Емпірично доведено, що, у студентів переважають середні показники, але певна їх частка має низький рівень психічного здоров’я. Лише у незначної кількість студентської молоді відсутня соціальна тривога. Більше половини здобувачів вищої освіти мають підвищені і високі показники, а також у певної кількості студентів виявлено клінічний прояв соціальної тривоги. Субклінічно і клінічно виражену загальну тривогу має чверть здобувачів освіти 1−3 курсів ПДАБА. Третина з них мають субклінічно і клінічно виражену депресію.
EN: Problem statement.Social transformations in Ukraine, which are taking place under the conditions of war, social, economic, and political uncertainty, cause more social stress and pressure, have poor impact on physical, mental, and social health, as well as complicate resilience and vitality of the population. The coronavirus COVID 19 pandemic is one more additional factor, which is a great source of stress affecting mental health of people. Being influenced by the regular stress for two years, people suffer from such psychological disorders as depression, anxiety disorders, posttraumatic stress disorders. The participants in the educational process are also exposed to the above-mentioned problems. In addition, distance learning, as a form of social isolation, intensifies negative influence of stress, even though it is a necessary measure to prevent this contagious disease. Under the current conditions of social uncertainty, some emotional impairments are inevitable and the students suffer from them. The paper is devoted to the investigation of mental and psychological health of students of Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture. The human health as a condition of physical, mental and social well-being is considered from the perspective of the holistic approach. The purpose of the research is to represent the findings of empirical studies about the level of mental and social health of students of Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture (PSACEA). Conclusions. The analysis of mental and social health of 1−3-year students of different specialties in PSACEA has been conducted. It is empirically proved that, in general, the students have the average indicators. However, the level of mental health of some students is quite low and only a small part of youth has no social anxiety disorder. Over half of the students have high and above average indicators, but a certain number of students have clinical implications of social anxiety disorder. Subclinical and clinical implications of anxiety are typical of the quarter of students of the 1−3 years of study. The third of them has subclinical and clinical implications of depression.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8134
Інші ідентифікатори: http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/253277
DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.281221.87.819
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BILOPOLYI.pdf557,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.