Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8177
Назва: | Management of innovative activity in educational institutions of Ukraine |
Інші назви: | Управління інноваційною діяльністю в закладах освіти України Управление инновационной деятельностью в учебных заведениях Украины |
Автори: | Todosiichuk, Volodymyr Тодосійчук, Володимир Леонідович Тодосийчук, Владимир Леонидович Burlaka, Nelia Бурлака, Н. Бурлака, Н. |
Ключові слова: | educational environment innovative activity investments and innovatios teacher-innovator innovation-educational management освітнє середовище інноваційна діяльність інвестиції та інновації педагог-інноватор інноваційно-освітній менеджмент образовательная среда инновационная деятельность инвестиции и инновации педагог-инноватор инновационно-образовательный менеджмент |
Дата публікації: | лис-2021 |
Бібліографічний опис: | Todosiichuk Volodymyr Management of innovative activity in educational institutions of Ukraine / Volodymyr Todosiichuk, Nelia Burlaka // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 199-206. |
Короткий огляд (реферат): | EN: The article examines the management of innovation in educational institutions. Different approaches to the classification of innovations are considered. The tasks of ensuring the advanced development of education, the main feature of which is innovation, are substantiated. In the context of the priority goals of education, the main means
of improving the efficiency of the education system have been identified. The essence and significance of the main professionally significant characteristics of a teacher-innovator are substantiated. The content of step-by-step management of innovation processes at the national level, the introduction of educational innovations in professional and
pedagogical activities are considered. Scientists have determined that innovation and educational management is a new branch of science of human and material resources management in educational institutions, which is accompanied by investments and innovations, due to which the main indicators of their activity are qualitatively improved.
Educational innovations in management include those that create conditions for the head to make an independent operational and effective management decision. Research has shown that innovation and educational management is carried out according to certain principles, which appear as norms and guidelines for activity and ensure its success and efficiency. Among the main principles of innovation in education are: humanism, democracy, optimality,
national orientation, unity of universal and national nature of learning, co-creation, life-creation, differentiation and individualization, optimization and opennes. UK: У статті досліджено питання управління інноваційною діяльністю в закладах освіти. Розглянуті різні підходи щодо класифікації інновацій. Обґрунтовані завдання забезпечення випереджального розвитку освіти, головною ознакою якої має стає інноваційність. У контексті пріоритетних цілей освіти визначено головні засоби підвищення ефективності діяльності системи освіти. Обґрунтовано сутність та значення основних професійно значущих характеристик педагога-інноватора. Розглянуто зміст поетапного управління інноваційними процесами на загальнодержавному рівні, впровадження освітніх інновацій у професійно-педагогічну діяльності. Науковцями визначено, що інноваційно-освітній менеджмент – це нова галузь науки про управління людськими і матеріальними ресурсами в закладах і установах освіти, яка супроводжується на засадах інвестицій та інновацій, завдяки чому, якісно покращуються основні показники їх діяльності. Освіта як одна з найважливіших складових суспільства, з одного боку, залежить від процесів, що відбуваються в ньому, повинна швидко реагувати і відповідати стану науково-технічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни, а з іншого, впливає на всі процеси життя, оскільки готує фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Зміст освіти відображає стан суспільства, його перехід від одного стану до іншого. Нині, це перехід від суспільства постіндустріального до інформаційного, до суспільства знань. До освітніх інновацій в управлінні належать ті, що створюють умови для прийняття керівником самостійного оперативного й ефективного управлінського рішення. Дослідження показали, що інноваційно-освітній менеджмент здійснюється за певними принципами, що постають як норми та орієнтири діяльності та забезпечують її успішність й ефективність. Серед основних принципів реалізації інновацій в освіті виділяють: гуманізм, демократизм, оптимальність, національну спрямованість, єдність загальнолюдського і національного характеру навчання, співтворчість, життєтворчість, диференціацію та індивідуалізацію, оптимізацію і відкритість. RU: В статье исследованы вопросы управления инновационной деятельностью в учебных заведениях. Рассмотрены различные подходы к классификации инноваций. Обоснованы задачи обеспечения опережающего развития образования, главным признаком которого должна стать инновационность. В контексте приоритетных целей образования определены основные средства повышения эффективности деятельности системы образования. Обоснованы сущность и значение основных профессионально значимых характеристик педагога-инноватора. Рассмотрено содержание поэтапного управления инновационными процессами на общегосударственном уровне, внедрение образовательных инноваций в профессионально- педагогическую деятельность. Учеными определено, что инновационно-образовательный менеджмент – это новая область науки об управлении человеческими и материальными ресурсами в учреждениях и учреждениях образования, которая сопровождается на основе инвестиций и инноваций, благодаря чему качественно улучшаются основные показатели их деятельности. К образовательным инновациям в управлении относятся создающие условия для принятия руководителем самостоятельного оперативного и эффективного управленческого решения. Образование как одна из важнейших составляющих общества, с одной стороны, зависит от происходящих в нем процессов, должно быстро реагировать и соответствовать состоянию научно-технического прогресса, тенденциям развития экономической сферы страны, а с другой, влияет на все процессы жизни, поскольку готовит специалистов, развивающих личность, формирующих определенные жизненные взгляды.Содержание образования отражает состояние общества, его переход от одного сословия к другому. Сейчас это переход от общества постиндустриального к информационному, к обществу знаний. Исследования показали, что инновационно-образовательный менеджмент осуществляется по определенным принципам, которые возникают как нормы и ориентиры деятельности и обеспечивают ее успешность и эффективность. Среди основных принципов реализации инноваций в образовании выделяют гуманизм, демократизм, оптимальность, национальную направленность, единство общечеловеческого и национального характера обучения, сотворчество, жизнетворчество, дифференциацию и индивидуализацию, оптимизацию и открытость. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8177 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/31.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-29 |
Розташовується у зібраннях: | № 6 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Todosiichuk.pdf | 208,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.