Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorSydorenko, Oleksii-
dc.date.accessioned2019-06-12T10:29:56Z-
dc.date.available2019-06-12T10:29:56Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151411/150321-
dc.identifier10.30838/P.ES.2224.290818.72.178-
dc.identifier.citationСидоренко О. М. Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки / О. М. Сидоренко // Економічний простір. –2018. – № 135. – С. 72-81.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/829-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена дослiдженню процесiв iнтернацiоналiзацiї на мiкроекономiчному рiвнi i стратегiй розвитку компанiй в умовах глобалiзацiї ринкiв. Визначено специфiку будiвельної галузi у взаємозв’язку з iншими секторами економiки з акцентуванням уваги на характеристиках споживчого попиту та пропозицiї, тривалостi, окупностi iнвестицiй, соцiальнiй значущостi. Розглянуто та iдентифiковано передумови, фактори та особливостi iнтернацiоналiзацiї будiвельної iндустрiї. Пiдкреслено актуальнiсть двохетапної моделi прийняття рiшень щодо виходу на зарубiжнi ринки, коли здiйснюється ресурсно-маркетингова оцiнка такого рiшення i на цiй основi виконуються вiдповiднi фiнансово-економiчнi розрахунки ефективностi. Проаналiзовано мотивацiйнi механiзми, торгiвельнi, експортнi та iнвестицiйнi стратегiї та форми виходу будiвельних корпорацiй на зарубiжнi ринки. Особливу увагу придiлено дослiдженню процесiв створення мiжнародних стратегiчних альянсiв, їх конкурентним перевагам при виходi на зарубiжнi ринки, найбiльш ефективним органiзацiйним моделям, включаючи питання ефективної взаємодiї будiвельних компанiй та пiдрядних органiзацiй. Оцiнено масштаби та рiвень iнтернацiоналiзацiї ринку будiвельних послуг Європейського Союзу з виокремленням серед 20-ти найбiльших європейських компанiй мiжнародних i “домашнiх” груп та альянсiв. Показано структурно-країнову та стратегiчну специфiку мiжнародної бiзнес активностi європейських будiвельних ТНК.en_US
dc.description.abstractEN: This article is dedicated to the research of the process of internationalization at the microeconomic level and development strategies of the companies in terms of globalization of markets. The particularity of the construction industry in conjunction with other economic sectors is defined, focusing on the characteristics of consumer demand and supply, duration, return on investment, social significance. Preconditions, factors and features of the internationalization of construction industry are reviewed and identified. The relevance of the two-stage decision making model of entering foreign markets is underlined, resource-marketing assessment of such decision is made and on this basis the relevant financial and economic efficiency calculations are performed. The motivational mechanisms of trading, export and investment strategies, as well as forms of entering foreign markets by construction corporations are analyzed. The special attention is given to the research of creation processes of international strategic alliances, their competitive advantages when entering the foreign markets, the most effective organizational models, including issues regarding effective interaction of construction companies and contracting organizations. The measures and level of internationalization of the European Union construction market are evaluated, highlighting international and domestic groups and alliances among 20 biggest European construction companies. The structural and geographical particularity of international business activity of European construction MNC’s is shown.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectглобалiзацiя ринкiвen_US
dc.subjectбудiвельна iндустрiяen_US
dc.subjectiнтернацiоналiзацiяen_US
dc.subjectбудiвельнi компанiїen_US
dc.subjectпiдряднi органiзацiїen_US
dc.subjectстратегiя iнтернацiоналiзацiїen_US
dc.subjectмiжнароднi стратегiчнi альянсиen_US
dc.subjectglobalization of marketsen_US
dc.subjectconstruction industryen_US
dc.subjectinternationalizationen_US
dc.subjectconstruction companiesen_US
dc.subjectcontracting companiesen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectinternational strategic alliancesen_US
dc.titleФорми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринкиen_US
dc.title.alternativeForeign markets entry models for construction companiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 135

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydorenko .pdf499,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.