Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8322
Назва: Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Науменко, Сергій
Грабовський, Ігор Сергійович (керівник)
Ключові слова: конкурентоспроможність
економічні показники діяльності підприємства
конкурентні стратегії
фінансовий аналіз
якість продукції
ефективність проектних заходів
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Науменко С. Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Сергій Науменко ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2021. – 108 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8322
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumenko.pdf
  Restricted Access
877,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.