Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/848
Title: | Комплаєнс у бізнес-адмініструванні та його роль у створенні ефективних норм господарської поведінки |
Other Titles: | Compliance in business administration and its role in effective rules of economic behavior creating |
Authors: | Овсієнко, Ольга Вікторівна Ovsiienko, Olha |
Keywords: | комплаєнс бізнес-адміністрування господарська поведінка правова економіка норми господарської поведінки compliance business administration economic behavior the norms of economic behavior legal economy |
Issue Date: | Jun-2018 |
Citation: | Овсієнко О. В. Комплаєнс у бізнес-адмініструванні та його роль у створенні ефективних норм господарської поведінки / О. В. Овсієнко // Економічний простір. – 2018. – № 134. – С. 173-185. |
Abstract: | UK: Метою статті є визначення сутності комплаєнсу та аналіз його функцій у бізнес- адміністрування. Розкрито внутрішні суперечності методологічних підходів до тлумачення комплаєнсу (екзогенність vs. ендогенність; обов’язковість vs. добровільність; процесний vs. функціональний підхід; ізоморфізм). Виділено функції комплаєнсу у бізнес адмініструванні: управління ризиками; підвищення
рівня капіталізації бізнесу, зростання доходності та ринкової вартості акцій; дисциплінування менеджменту та найманих працівників; забезпечення лояльності стейкхолдерів; оновлення стратегії компанії, отримання додаткових
конкурентних переваг; створення ефективних норм господарської поведінки. Доведено, що комплаєнс відіграє важливу роль у створенні ефективних норм
господарювання: він започатковує певний стандарт господарської поведінки, в основі якого – повна прозорість діяльності, запобігання будь-яким спробам неправомірного використання ресурсів бізнес-організації. Економічна вигідність такого типу поведінки перетворює бізнес-агентів на провайдерів правової економіки – середовища рівних можливостей у реалізації соціально-економічних прав. EN: The purpose of the article is to determine the nature of the compliance and analysis of its functions in business administration. The internal contradictions of methodological approaches to the compliance interpretation (exogeneity vs. endogeneity, compulsory vs. voluntary, process approach vs. functional approach, isomorphism) are revealed. Compliance features in business administration are highlighted: risk management; raising the level of capitalization business, growth of profitability and market value of shares; discipline of management and employees; securing loyalty of stakeholders; updating the company's strategy, obtaining additional competitive advantages; creation of economic behavior effective norms. It is proved, that compliance plays an important role in effective business rules creating: it initiates a certain standard of economic behavior, which is based on full transparency of the activity, prevention of any attempts to misuse the business resources. The economic benefit of this behavior type transforms business agents into providers of legal economics – an environment for equal opportunities in the implementation of socio-economic rights. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/848 |
Other Identifiers: | http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151743/150682 DOI 10.30838/P.ES.2224.050618.173.121 |
Appears in Collections: | № 134 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ovsiienko.pdf | 807,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.