Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/848
Назва: Комплаєнс у бізнес-адмініструванні та його роль у створенні ефективних норм господарської поведінки
Інші назви: Compliance in business administration and its role in effective rules of economic behavior creating
Автори: Овсієнко, Ольга Вікторівна
Ovsiienko, Olha
Ключові слова: комплаєнс
бізнес-адміністрування
господарська поведінка
правова економіка
норми господарської поведінки
compliance
business administration
economic behavior
the norms of economic behavior
legal economy
Дата публікації: чер-2018
Бібліографічний опис: Овсієнко О. В. Комплаєнс у бізнес-адмініструванні та його роль у створенні ефективних норм господарської поведінки / О. В. Овсієнко // Економічний простір. – 2018. – № 134. – С. 173-185.
Короткий огляд (реферат): UK: Метою статті є визначення сутності комплаєнсу та аналіз його функцій у бізнес- адміністрування. Розкрито внутрішні суперечності методологічних підходів до тлумачення комплаєнсу (екзогенність vs. ендогенність; обов’язковість vs. добровільність; процесний vs. функціональний підхід; ізоморфізм). Виділено функції комплаєнсу у бізнес адмініструванні: управління ризиками; підвищення рівня капіталізації бізнесу, зростання доходності та ринкової вартості акцій; дисциплінування менеджменту та найманих працівників; забезпечення лояльності стейкхолдерів; оновлення стратегії компанії, отримання додаткових конкурентних переваг; створення ефективних норм господарської поведінки. Доведено, що комплаєнс відіграє важливу роль у створенні ефективних норм господарювання: він започатковує певний стандарт господарської поведінки, в основі якого – повна прозорість діяльності, запобігання будь-яким спробам неправомірного використання ресурсів бізнес-організації. Економічна вигідність такого типу поведінки перетворює бізнес-агентів на провайдерів правової економіки – середовища рівних можливостей у реалізації соціально-економічних прав.
EN: The purpose of the article is to determine the nature of the compliance and analysis of its functions in business administration. The internal contradictions of methodological approaches to the compliance interpretation (exogeneity vs. endogeneity, compulsory vs. voluntary, process approach vs. functional approach, isomorphism) are revealed. Compliance features in business administration are highlighted: risk management; raising the level of capitalization business, growth of profitability and market value of shares; discipline of management and employees; securing loyalty of stakeholders; updating the company's strategy, obtaining additional competitive advantages; creation of economic behavior effective norms. It is proved, that compliance plays an important role in effective business rules creating: it initiates a certain standard of economic behavior, which is based on full transparency of the activity, prevention of any attempts to misuse the business resources. The economic benefit of this behavior type transforms business agents into providers of legal economics – an environment for equal opportunities in the implementation of socio-economic rights.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/848
Інші ідентифікатори: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151743/150682
DOI 10.30838/P.ES.2224.050618.173.121
Розташовується у зібраннях:№ 134

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovsiienko.pdf807,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.