Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатченко, Олена-
dc.contributor.otherЧимшит, Сергій Іванович (керівник)-
dc.date.accessioned2022-05-26T09:30:59Z-
dc.date.available2022-05-26T09:30:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГнатченко О. Шляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживача : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олена Гнатченко ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2021. – 109 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectметоди впливуen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectаналіз конкурентного середовищаen_US
dc.titleШляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживачаen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hnatchenko.docx
  Restricted Access
1,11 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.