Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8527
Title: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Authors: Дятлова, Наталія Василівна
Загорельська, Тетяна Юріївна
Keywords: стратегічний маркетинг
контрольна робота
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студ. другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Н. В. Дятлова, Т. Ю. Загорельська. – Дніпро, 2022. – 18 с.
Abstract: UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8527
Appears in Collections:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стратегический маркетинг.docx
  Restricted Access
57,66 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.