Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДятлова, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorЗагорельська, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-05-27T13:25:42Z-
dc.date.available2022-05-27T13:25:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студ. другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Н. В. Дятлова, Т. Ю. Загорельська. – Дніпро, 2022. – 18 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8527-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectконтрольна роботаen_US
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняen_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегический маркетинг.docx
  Restricted Access
57,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.