Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852
Назва: Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання
Інші назви: Guerrilla marketing: the nature, types and tools of use
Автори: Шкірко, Оксана Ігорівна
Shkirko, Oksana
Ключові слова: малий бізнес
партизанський маркетинг
види
характеристики
інструменти
бюджет
small business
guerrilla marketing
types
characteristics
tools
budget
Дата публікації: чер-2018
Бібліографічний опис: Шкірко О. І. Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання / О. І. Шкірко // Економічний простір. – 2018. – № 134. – С. 215-224.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджена сутність партизанського маркетингу, як перспективного напрямку для розвитку малого бізнесу. Проаналізовано зміст основних видів партизанського маркетингу, а саме: прихованого, епатажного, партнерського, вірусного, інтернет-маркетингу, Life Placement та Ambient Media, а також основні напрямки їх використання. Визначено головні характеристики партизанського маркетингу: неординарний підхід, відсутність або мінімальний бюджет, одноразове застосування, епатажність та психологічний вплив на потенційних споживачів. Активне просування товарів і послуг відбувається шляхом особистого спілкування підприємця (або його співробітників) з аудиторією. Також розглянуті інструменти партизанського маркетингу: активність, своєчасність, несподівані джерела прибутку, унікальна легенда. Основною відмінністю партизанського маркетингу від класичного маркетингу є відсутність або наявність невеликого рекламного бюджету у суб’єкта господарювання і, як наслідок, відмова від традиційних рекламних інструментів. Унікальність партизанського маркетингу полягає в тому, що він може використовуватися як малими так і великими підприємствами.
EN: The article examines the essence of guerrilla marketing as a perspective direction for the development of small business. The main types of guerrilla marketing like hidden marketing, outrageous marketing, viral marketing, Internet marketing, Life Placement and Ambient Media have been analyzed. The author points the main directions of its use. The main characteristics of guerrilla marketing are unusual approach, minimum budget, one-time use, outrage and psychological impact on potential consumers. Active promotion of goods and services occurs by the personal communication of the entrepreneur (or his employees) with the audience. Guerrilla marketing tools like activity, timeliness, unexpected sources of profit, a unique legend have been also reviewed. The main differences from classic marketing are absence or availability of the small advertising budget for the business entity and rejection from traditional advertising tools as a result. The uniqueness of the guerrilla marketing is a possibility of using at small and large enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852
Інші ідентифікатори: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151757/150699
DOI 10.30838/P.ES.2224.050618.215.125
Розташовується у зібраннях:№ 134

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shkirko.pdf202,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.