Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловачов, Микита-
dc.contributor.otherБаранов, Антон Ігорович (керівник)-
dc.date.accessioned2022-06-06T10:24:20Z-
dc.date.available2022-06-06T10:24:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГоловачов М. Шляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживача : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микита Головачов ; керівник А. І. Баранов. – Дніпро, 2021. – 105 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8569-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectметоди впливуen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectаналіз конкурентного середовищаen_US
dc.titleШляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживачаen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovachov.docx
  Restricted Access
1,2 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.