Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8633
Назва: Обґрунтування стратегії створення конкурентних переваг бізнесу
Автори: Бородінчик, Андрій
Ступнікер, Ганна Леонідівна (керівник)
Ключові слова: бізнес
економічний аналіз
стратегія
місія
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
ефективність
рентабельність
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Бородінчик А. Обґрунтування стратегії створення конкурентних переваг бізнесу : магіст. робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Андрій Бородінчик ; керівник Г. Л. Ступнікер. – Дніпро, 2021. – 95 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8633
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borodinchyk.doc
  Restricted Access
1,75 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.