Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorLysenko, Halyna-
dc.contributor.authorКостюкова, Марія-
dc.contributor.authorKostiukova, Mariia-
dc.contributor.authorГалясовський, Владислав-
dc.contributor.authorHaliasovskyi, Vladyslav-
dc.contributor.authorБалан, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorBalan, Olha-
dc.date.accessioned2022-06-29T08:38:10Z-
dc.date.available2022-06-29T08:38:10Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.260422.45.850-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/261163-
dc.identifier.citationВища освіта франції очима українських студентів / Г. І. Лисенко, М. Костюкова, В. Галясовський, О. Балан // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 2. – С. 45-54.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8680-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Болонський процес започаткував формування єдиного європейського простору вищої освіти, в якому сучасні студенти в рамках програм академічної мобільності отримують унікальну можливість набути академічного досвіду і професійних компетентностей, що формуються впродовж їх навчання в закладах вищої освіти інших країн. Зокрема, студенти магістратури Придніпровської державної академії будівництва та архітектури в рамках договору з вищою інженерною школою м. Сант-Етьєн (Франція) отримали можливість долучитись до освітнього процесу у французькому закладі вищої технічної освіти та провести порівняльний аналіз організації навчального процесу у ПДАБА та ENISE (École nationale d'ingénieurs de Saint Étienne) в межах вивчення дисципліни «Методика викладання у вищій школі». Мета статті – провести порівняльний аналіз систем вищої освіти сучасної України та Франції на основі даних Державної служби статистики України та Статистичних орієнтирів і довідкових матеріалів Франції; охарактеризувати методи підвищення кваліфікації французьких викладачів (на прикладі вищої інженерної школи м. Сант-Етьєн). Висновки. У сучасному глобалізованому світі якісна вища освіта стала вагомим засобом забезпечення високого рівня кваліфікації фахівців у всіх сферах життєдіяльності людини. Збільшення попиту на здобуття вищої освіти, а також збільшення кількості студентів посилюють тиск на вищу освіту та стирають кордони між економічним та політичним секторами. Обмін студентами та програми подвійного дипломування надають можливості інноваційного навчання студентів, а також підвищення ефективності здобутої освіти, що у свою чергу, сприяє підвищенню попиту на цей сектор суспільного життя. Незважаючи на високу вартість навчання у сфері вищої освіти, французькі вищі школи користуються високою популярністю серед іноземних студентів, у тому числі – серед українських, оскільки сприяють формуванню актуальних професійних компетентностей у молоді, надаючи ширших можливостей у подальшому працевлаштуванні. Незважаючи на меншу (у порівнянні із Францією) кількість іноземних студентів в Україні, вітчизняні ЗВО також зі значними темпами починають користуватися попитом серед іноземних абітурієнтів, тим самим підсилюючи не тільки сферу освіти, а й міжнародно-економічні відносини. Для вітчизняної системи підвищення кваліфікації викладачів доречним стало вивчення і часткове запровадження досвіду французької вищої технічної школи, зокрема, заслуговує на увагу різноманіття запропонованих методів і форм ПК, що свідчить про намагання освітніх менеджерів Франції створити педагогічне середовище психологічно комфортним і максимально професійно доцільним.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. The Bologna Process has initiated the formation of a single European Higher Education Area. Today's students, through academic mobility programmes, have a unique opportunity to obtain academic experience and professional competences developed during their studies at higher education institutions in other countries. In particular, master students from Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture (PSACEA) under agreement with National Engineering School of Saint-Etienne (France), had the opportunity to access the educational process at French Higher Technical Education Institution and conduct a comparative analysis of the educational process within the study of the discipline “Methods of teaching in higher education institution”. The purpose of the article is to conduct a comparative analysis of higher education systems in Ukraine and France on the basis of data from the State Statistics Service of Ukraine and Statistical Guidelines and reference materials of France and characterize the professional development methods of French teachers (on the example of the National Engineering School of Saint-Etienne). Conclusions. In today's globalised world, quality higher education has become a significant means of ensuring a high level of professional qualifications in all spheres of human activity. The increasing demand for higher education, as well as the increasing students number, add pressure to higher education and blur the boundaries between the economic and political sectors. Student exchanges and double degree programs provide opportunities for innovative student learning, as well as increasing the education effectiveness, which in turn leads to increased demand for this sector of public life. Despite the high cost of higher education, French universities are very popular among foreign students, including Ukrainian, as they contribute to the formation of relevant professional competencies for young people, providing greater opportunities in the further employment process. Although the number of foreign students in Ukraine is lower (compared to France), domestic our higher education institutions are also beginning to be in high demand among foreign applicants, thus strengthening not only the field of education but also international economic relations. For the Ukrainian system of teachers’ professional development, it is appropriate to study and partially implement the experience of French higher technical school. In particular, the variety of proposed methods and forms of professional development deserves attention, as it indicates the efforts of educational managers in France to create a pedagogical environment psychologically comfortable and as professionally appropriate.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectзаклади вищої освіти України та Франціїen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectвикладачіen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectстатистикаen_US
dc.subjectакадемічнийen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectapplicants for higher educationen_US
dc.subjectadvanced trainingen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjecthigher education institutions of Ukraine and Franceen_US
dc.subjectacademicen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectstatisticsen_US
dc.titleВища освіта франції очима українських студентівen_US
dc.title.alternativeHigher education in france through the eyes of ukrainian studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LYSENKO.pdf443,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.