Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8695
Назва: Підвищення лояльності клієнтів мережі медичної діагностики на основі системи CRM
Автори: Корольова, Анна
Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
СRM- система
клієнт
стратегічна орієнтація
корпоративна культура
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Корольова А. Підвищення лояльності клієнтів мережі медичної діагностики на основі системи CRM : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Корольова ; керівник М. О. Прилєпова. – Дніпро, 2021. – 108 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8695
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korolova.pdf
  Restricted Access
2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.