Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8736
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність міжнародного підприємництва
Інші назви: Corporate social responsibility of international enterprise
Автори: Іванієнко, Віктор Васильович
Ivaniienko, Viktor
Шипова, Д. А.
Shypova, Dariia
Ключові слова: корпоративне управління
соціальна відповідальність бізнесу
корпоративна соціальна відповідальність
характеристики соціальної відповідальності
вітчизняна модель корпоративної соціальної відповідальності
міжнародна підприємницька діяльність
інтернаціоналізація бізнесу
сталий розвиток
стратегія розвитку
corporate governance
social responsibility of business
corporate social responsibility
characteristics of social responsibility
domestic model of corporate social responsibility
international business activity
internationalization of business
sustainable development
development strategy
Дата публікації: лют-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Іванієнко В. В. Корпоративна соціальна відповідальність міжнародного підприємництва / В. В. Іванієнко, Д. А. Шипова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 34. – С. 3-10.
Короткий огляд (реферат): UK: Для формування стратегії сталого розвитку міжнародного підприємництва як базову передумову слід розглядати корпоративну соціальну відповідальність бізнесу. У статті розкрито сутність корпоративної соціальної відповідальності та її вплив на діяльність підприємства, визначено особливості реалізації корпоративної соціальної відповідальності українськими підприємствами та перешкоди на шляху до розвитку корпоративної соціальної відповідальності бізнесу для забезпечення розвитку його міжнародної підприємницької діяльності. Окремо розглянуто умови, у яких формувалася корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні в нових умовах господарювання та розвитку рівнів його інтернаціоналізації. Обґрунтовано шляхи впровадження та підтримки корпоративної соціальної відповідальності бізнесу для забезпечення його сталого розвитку у міжнародній підприємницькій діяльності. Надано рекомендації щодо державного регулювання розвитку корпоративної соціальної відповідальності бізнесу на сучасному етані його розвитку в Україні та у міжнародній підприємницькій діяльності.
EN: In the modern world corporate social responsibility is becoming a new business philosophy, according to which companies focus their activities not only on making profits, but also on achieving public welfare and maintaining environmental stability. The focus is on everything – development paths and reputation, payment of taxes and financial stability, lobbyism and corrupt relations, environmental impact projects and climate change, education and philanthropy, public projects and social initiatives. The authors argue that businesses with corporate social responsibility initiatives can gain a competitive advantage in foreign markets at the expense of public image or reputation and generate higher profits. That is why corporate social responsibility of business should be considered as the main condition for the formation of sustainable development strategy of international entrepreneurship. The article reveals the essence of corporate social responsibility and its influence on the activity of enterprise, defines the peculiarities of realization of corporate social responsibility by Ukrainian enterprises and obstacles on the way of corporate social responsibility of business to ensure the development of its international business activity. Conditions, in which the corporate social responsibility of business in Ukraine was formed in the new conditions of economic management and development of its internationalization are considered separately. Despite the prevalence of socially responsible business, there are real obstacles to the implementation of corporate social responsibility in the enterprise: the lack of awareness of stakeholders; lack of financial resources; lack of value of its reputation; lack of social audit; lack of interest of senior management. Ways of implementing and supporting corporate social responsibility of business to ensure sustainable development in international business activities are substantiated. Presented recommendations on state regulation of corporate social responsibility of business at the present stage of its development in Ukraine and in international entrepreneurial activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8736
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/34_2022/3.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.34-1
Розташовується у зібраннях:№ 1 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivaniienko.pdf178,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.