Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8747
Назва: Вдосконалення комплексу маркетингу підприємства
Автори: Пахаренко, Оксана
Ляшко, Дмитро Юрійович (керівник)
Ключові слова: маркетинг
конкурент
постачальник
ринок
маркетингові посередники
маркетингова діяльність
SMM
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Пахаренко О. Вдосконалення комплексу маркетингу підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Оксана Пахаренко ; керівник Д. Ю. Ляшко. – Дніпро, 2021. – 111 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8747
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pakharenko.docx
  Restricted Access
4,73 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.