Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомащенко, Оксана-
dc.contributor.otherЧимшит, Сергій Іванович (керівник)-
dc.date.accessioned2022-07-28T08:47:54Z-
dc.date.available2022-07-28T08:47:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРомащенко О. Розробка маркетингової стратегії компанії GROW PHARMA на фармацевтичному ринку в умовах пандемії COVID-19 : магіст. робота : 075 Маркетинг / Оксана Ромащенко ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2021. – 97 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8765-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectукраїнський фармацевтичний ринокen_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleРозробка маркетингової стратегії компанії GROW PHARMA на фармацевтичному ринку в умовах пандемії COVID-19en_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romashchenko.docx
  Restricted Access
2,9 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.