Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндросова, Олена Федорівна-
dc.contributor.authorAndrosova, Olena-
dc.date.accessioned2019-06-14T08:33:45Z-
dc.date.available2019-06-14T08:33:45Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifierDOI 10.30838/ P.ES.2224.231018.128.252-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165907/165242-
dc.identifier.citationАндросова О. Ф. Бізнес-стратегії як унікальні компетенції в процесі вироблення стратегії в корпоративній культурі на машинобудівних підприємствах України / О. Ф. Андросова // Економічний простір. – 2018. – № 138. – С. 128-138.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/879-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано можливості бізнес-стратегій, які є основою конкурентної переваги машинобудівних підприємств. Виявлено основні заходи по зміцненню стратегічної позиції і внутрішніх функцій машинобудівних підприємств. Розглянуто відповідність стратегій своїх підрозділів загально корпоративних стратегій та цілей, на підприємствах. Представлено процес вироблення цілей і стратегій по управлінський ієрархії в корпоративній культурі. Відмічено основні фактори, що впливають на вироблення стратегії підприємства, розглянуто їх взаємодія та вплив на створювану стратегію. В ході дослідження встановлено фактори зовнішнього середовища, а саме, це - можливості та загрози умови конкуренції, економічні, соціальні, політичні, юридичні. Фактори внутрішнього середовища базуються на спільних цінностях, корпоративній культурі, компетенція та конкурентних можливостях, сильних і слабких сторонах підприємства та інших. Визначено обмежуючи фактори та види чинників, які перешкоджають вибору стратегічних дій для підприємств; а також критерії для оцінки і визначення переваг стратегії. Сформульовано пріоритетні принципи вибору правильної стратегії, щоб уникнути невдалої стратегії на машинобудівних підприємствах в корпоративній культурі.en_US
dc.description.abstractEN: The article substantiates the possibilities of business strategies, which are the basis of the competitive advantage of machine - building enterprises. The basic measures for strengthening of strategic position and internal functions of machine - building enterprises have been revealed. The compliance of strategies of their subdivisions with general corporate strategies and goals, at enterprises has been considered. The process of development of goals and strategies for management hierarchy in the corporate culture has been presented. The main factors influencing the development of the strategy of the enterprise are noted, their interaction and influence on the created strategy have been considered. During the study, the factors of the environment were identified, namely, opportunities and threats to the conditions of competition, economic, social, political, legal. Factors of the internal environment are based on common values, corporate culture, competence and competitive ability, strengths and weaknesses of the enterprise, and others. It has been determined by limiting the factors and types of factors that impede the choice of strategic actions for enterprises; as well as criteria for assessing and identifying the benefits of a strategy. Priority principles for choosing the right strategy are formulated to avoid an unsuccessful strategy in machine-building enterprises in the corporate culture.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectстратегічна позиціяen_US
dc.subjectреалізація стратегіїen_US
dc.subjectпереваги корпоративної стратегіїen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectstrategic positionen_US
dc.subjectimplementation of strategyen_US
dc.subjectadvantages of corporate strategyen_US
dc.titleБізнес-стратегії як унікальні компетенції в процесі вироблення стратегії в корпоративній культурі на машинобудівних підприємствах Україниen_US
dc.title.alternativeBusiness strategies as unique competences in the process of the strategy management in corporate culture on machine-building enterprises of ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 138

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Androsova.pdf570,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.