Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8847
Назва: Навчання дисциплін спеціальності «цивільна безпека» в закладах вищої освіти
Інші назви: Study of civil security specialties in higher education institutions
Автори: Нестер, Анатолій Антонович
Nester, Anatolii
Романішина, Ольга Валеріївна
Romanishyna, Olha
Мітюк, Людмила Олексіївна
Mitiuk, Liudmyla
Нікітін, Олександр Олексійович
Nikitin, Oleksandr
Ключові слова: охорона праці
компетентнісний підхід
цивільна безпека
невиробнича сфера
civiсl security
non-productive sphere
labor protection
competence approach
Дата публікації: лип-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Навчання дисциплін спеціальності «цивільна безпека» в закладах вищої освіти / А. А. Нестер, О. В. Романішина, Л. О. Мітюк, О. О. Нікітін // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 3. – С. 68-74
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми.Стаття спрямована на визначення характеристик спеціальності при вивченні предметів, передбачених освітньою програмою. Мета статті −висвітлити основні проблеми в навчанні, пов'язані з процесом оволодіння професією та її відгалуженням. Оскільки спеціальність через cукупність проблем досить широка, у викладачів та студентів відсутні необхідні матеріали. Підготовка майбутніх фахівців у сучасних умовах, що змінюються, особливо з розширенням невиробничої сфери ставлять нові задачі перед викладачами профільних Вузів. Стаття відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України до наукових статей.Мета статті.Спеціальність (цивільна безпека) та її складова частина охорона праці є складовою частиною освітніх програм підготовки фахівців на бакалаврському рівні вищої освіти. Мета статті та спеціальності –визначити можливості надання компетенцій, потрібних для забезпечення ефективного управління цивільної безпеки та охороною праці в організації, створення у студентів почуття відповідальності за особисту та колективну безпеку, усвідомлення важливості виконання заходів щодо створення нормативних умов праці на робочих місцях виробничої та невиробничої сфери.Висновки.Вивчення дисциплін полягає у набутті студентами знань, умінь і здатностей для ефективного вирішення професійних завдань з урахуванням вимог цивільної безпеки та охорони праці, гарантуванням збереження життя, здоров’я та працездатності працівників у різних сферах професійної діяльності, в тому числі невиробничої сфери, шляхом управлінняцивільної безпеки та охороною праці. Для виконання поставлених задач при викладанні повинні використовуватись компетентнісний підхід в освітній програмі бакалавра цивільної безпеки та використання сучасних методологічних підходів до професійної підготовки.
EN: Problem statement. The article is aimed at determining the characteristics of the specialty in the study of subjects provided by the educational program. The purpose of the article is to highlight the main problems in learning related to the process of mastering the profession and its branches. As the specialty is quite wide due to a set of problems, teachers and students do not have the necessary materials. Training of future specialists in the changing modern conditions, especially with the expansion of the non-productive sphere, poses new tasks for teachers of specialized universities. The article meetsthe requirements of the Ministry of Education and Science of Ukraine for scientific articles. Purpose.The specialty (civil security) and its integral part, labor protection, are an integral part of educational programs for the training of specialists at the bachelor's level of higher education. The purpose of the article and specialty −to identify opportunities to provide competencies needed to ensure effective management of civil safety and labor protection in the organization, creating students' sense of responsibility for personal and collective security, awareness of the importance of implementing regulatory conditions in the workplace and production. Conclusions.The study of disciplines is to provide students with knowledge, skills and abilities to effectively solve professional problems, taking into account the requirements of civil safety and labor protection, ensuring the safety, health and efficiency of workers in various fields of professional activity, including non-productive sphere, safety and labor protection. In order to fulfill the set tasks, the competence approach in the educational program of the Bachelor of Civil Security and the use of modern methodological approaches to professional training should be used in teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8847
Інші ідентифікатори: http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/264069
DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.050722.68.866
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NESTER.pdf360,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.