Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8867
Назва: | Роль маркетингових діджитал-технологій у роботі маркетплейсів |
Інші назви: | The role of marketing digital technologies in the work of market places |
Автори: | Ніколаєнко, Ірина Володимирівна Nikolaienko, Iryna Громова, А. О. Hromova, Anna |
Ключові слова: | маркетплейси діджитал-технології таргет електронна комерція цифровий маркетинг електронний магазин онлайн-компанії marketplaces digital technologies tagret electric commerce digital marketing e-shop online companies |
Дата публікації: | лют-2022 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Ніколаєнко І. В. Роль маркетингових діджитал-технологій у роботі маркетплейсів / І. В. Ніколаєнко, А. О. Громова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 34. – С. 128-133. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Дослідження присвячено важливості використання діджитал-технологій для забезпечення сталого розвитку маркетплейсів. Уточнюється визначення поняття діджитал-технології та встановлюється її сутність як соціально-економічного явища. Окреслено важливість електронної комерції, її продуктів та гравців. Проаналізовано цифрові процеси та описано їхню концептуальну роль у сталому розвитку. Ключовою роллю сталого розвитку виявилося розумне зростання, засноване на знаннях, інноваціях та інклюзивних рішеннях, яке акцентується на людській ролі цифрових технологій в економіці соціально орієнтованих країн. Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу,
а саме маркетплейсів. Охарактеризовано поняття «маркетплейси», висвітлено його види, основні характеристики та переваги застосування. Виділено основні переваги, недоліки та характеристики його застосування в розвитку електронної комерції. Для цього рекомендується оцінити поточний стан розвитку Інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх майбутні можливості. Маркетплейси це вебплатформа електронної комерції, яка допомагає продавцям і потенційним покупцям знаходити та взаємодіяти один з одним в Інтернеті. Ця модель однаково стосується як продавців товарів, так і тих, хто надає послуги. EN: The study focuses on the importance of using digital technologies to ensure the sustainable development of marketplaces. It clarifies the definition of digital technology and establishes its essence as a socio-economic phenomenon. Highlights the importance of e-commerce, its products and players. Digital processes are analyzed and their conceptual role in sustainable development is described. The influence of different forms of digital technologies on the formation of various components of sustainable development in Ukraine is considered. The key role of sustainable development has been smart growth based on knowledge, innovation and inclusive solutions, which emphasizes the human role of digital technologies in the economies of socially oriented countries. In modern society, including Ukraine, the Internet environment is objectively becoming increasingly important for achieving marketing goals. The market model is relevant for many industries, as it is an easy way to expand your business without significantly increasing costs. World practice shows that most of the companies that become marketplaces are e-commerce players, large retailers, postal and logistics operators, financial institutions and IT companies. The relevance of the use of modern digital marketing tools, namely: marketplaces, has been studied. The concept of "marketplaces" is described, its types, main characteristics and advantages of application are highlighted. Highlight the main advantages, disadvantages and characteristics of its application in the development of e-commerce. To do this, it is recommended to assess the current state of development of Internet platforms in the domestic market and determine its future opportunities. Marketplaces is an e-commerce web platform that helps sellers and potential buyers find and interact with each other on the Internet. This model applies equally to sellers of goods and those who provide services. Of course, the e-commerce market today is one of the fastest growing. As a result, a variety of online stores and marketplaces quickly became popular, where you can find information about products and reviews from previous customers. So, in order to keep up with the times, trade organizations need to compromise, change their rules, revise the principles of doing business and learn new ways to sell goods and services. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8867 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/34_2022/23.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.34-21 |
Розташовується у зібраннях: | № 1 (34) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nikolaienko.pdf | 286,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.