Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStriy, Lyubov-
dc.contributor.authorСтрій, Любов Олексіївна-
dc.contributor.authorBobrovnicha, Nataliiy-
dc.contributor.authorБобровнича, Наталя Серафімівна-
dc.date.accessioned2022-09-14T09:18:24Z-
dc.date.available2022-09-14T09:18:24Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/34_2022/28.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.34-26-
dc.identifier.citationStriy Lyubov Governance of intercommunication of the producer's marketing with consumers and other market participants / Lyubov Striy, Nataliiy Bobrovnicha // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 34. – С. 156-162.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8943-
dc.description.abstractEN: In the article the results of the economic research of governance of process of intercommunications of producer executed by an author are expounded with consumers both on traditional markets and on virtual markets in the cyberspace is network the Internet. This problem in economics has not yet been practically covered, so the topic of the article is relevant. The evolution of marketing concepts from the production concept of production improvement to the concept of innovative marketing is considered. It is noted that the development of Internet marketing changes many aspects of marketer's work. The interests of the consumer are becoming more important. The consumer helps the enterprise to improve its production activities. Marketers are beginning to encourage consumers to have a dialogue with the company. A scheme of the process of interconnection of producer marketing with consumers and other market participants has been developed and presented. The scheme truly reflects the current economic relations of all participants, both traditional and virtual markets.en_US
dc.description.abstractUK: У статті викладено результати економічного дослідження управління процесом взаємозв'язків виробника зі споживачами як на традиційних ринках, так і на віртуальних ринках у кіберпросторі мережі Інтернет. Ця проблема важна, но в економіці ще практично не вивчена, тому тема статті є актуальною. Розглядається еволюція концепцій маркетингу від продуктивної концепції досконалості виробництва до концепції маркетингу нових ідей. Концепція маркетингу нових ідей покликана направити економічну та маркетингову діяльність виробника на розробку та реалізацію інновацій. Завдання маркетингу цієї концепції досить радикальне: винайти інноваційний товар, позиціонувати його як бренд, пояснити споживачам, як ним користуватися, і, можливо, він їм сподобається. Відзначається, що розвиток інтернет-маркетингу змінює багато аспектів вимог до роботи маркетолога. Для інтернет-маркетингу інтереси споживача стають більш значущими для підприємства. Споживач не тільки виконує функції по купівлі продукції виробника, але й сприяє удосконаленню виробничої діяльності його по випуску продукції. Фахівці з маркетингу повинні розуміти цю специфіку бізнесу та заохочувати споживачів до діалогу з підприємством. Розроблено та представлено споживачам та іншим учасникам ринків діаграму процесу взаємодії маркетингу та інтернет-маркетингу виробника. Для розробки діаграми використано евристичний підхід анаксіоматизації. Такий підхід дозволяє повною мірою використовувати творчі здібності дослідника, глибоко розуміючи їм суть проектованого процесу. При цьому він дозволяє відкинути неважливе для концентрації на головному. На діаграмі вказані всі учасники процесу: виробник продукції (маркетинг та інтернет-маркетинг); кіберпростір мережі – Інтернет та ринки інформаційних продуктів; ринки (традиційні); споживачів продукції. Діаграма дійсно відображає сучасне економічне відношення всіх учасників як традиційних, так і віртуальних ринків мережі Інтернет. Розглянута діаграма управління може бути реалізована на практиці. Автори вважають, що її реалізація може бути вигідна усім учасникам ринків.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectinnovations and inventionen_US
dc.subjectinternet-marketingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarket designen_US
dc.subjectmarketing conceptsen_US
dc.subjectmodel construction and estimationen_US
dc.subjectінновації та винаходиen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпобудова та оцінка моделейen_US
dc.subjectпроектування ринкуen_US
dc.titleGovernance of intercommunication of the producer's marketing with consumers and other market participantsen_US
dc.title.alternativeУправління взаємозв'язками маркетингу виробника зі споживачами та іншими учасниками ринківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Striy.pdf254,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.