Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/91
Назва: Анализ технического состояния водопропускных сооружений на железной дороге Украины
Інші назви: Аналіз технічного стану водопропускних споруд на залізниці України
Analysis of the technical condition of culverts on the railway of Ukraine
Автори: Пшинько, Александр Николаевич
Пшінько, Олександр Миколайович
Pshinko, Oleksandr
Кравчуновская, Татьяна Сергеевна
Кравчуновська, Тетяна Сергіївна
Kravchunovska, Tetyana
Ковалев, Вячеслав Викторович
Ковальов, Вячеслав Вікторович
Kovalov, Viacheslav
Гродецкая, Светлана Михайловна
Гродецька, Світлана Михайлівна
Grodetska, Svitlana
Ключові слова: искусственные сооружения
водопропускные трубы
техническое состояние
эксплуатация
эксплуатационная надежность
штучні споруди
водопропускні труби
технічний стан
експлуатація
експлуатаційна надійність
artificial structures
culverts
technical condition
exploitation
operational reliability
Дата публікації: кві-2018
Бібліографічний опис: Анализ технического состояния водопропускных сооружений на железной дороге Украины / А. Н. Пшинько, Т. С. Кравчуновская, В. В. Ковалев, С. М. Гродецкая // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2018. - № 2. - С. 10-15.
Короткий огляд (реферат): RU: Постановка проблемы. На сети железных дорог в настоящее время эксплуатируется большое количество водопропускных труб, которые составляют более половины всех искусственных сооружений. В этой связи повышается роль оценки технического состояния сооружений, которое с увеличением продолжительности эксплуатации не остается неизменным. Цель статьи – провести анализ технического состояния искусственных сооружений на железных дорогах Украины. Вывод. Техническое состояние является основной характеристикой способности труб обеспечивать нормальный эксплуатационный режим, связанный с безопасным пропуском поездов с установленными скоростями и бесперебойным пропуском водотока через тело насыпи. Основными показателями технического состояния принято считать фактическую несущую способность элементов труб, а также степень развития различных нарушений гидравлических и других функций работы сооружений. В реальных условиях современное техническое состояние искусственных сооружений, эксплуатируемых на железных дорогах, характеризуется наличием признаков, ограничивающих возможности повышения осевых и погонных нагрузок грузовых вагонов.
UA: Постановка проблеми. На мережі залізниць у даний час експлуатується велика кількість водопропускних труб, які складають понад половину всіх штучних споруд. У зв’язку з цим підвищується роль оцінювання технічного стану споруд, який зі збільшенням тривалості експлуатації не залишається незмінним. Мета статті – провести аналіз технічного стану штучних споруд на залізницях України. Висновок. Технічний стан є - це основна характеристика здатності труб забезпечувати нормальний експлуатаційний режим, пов’язаний з безпечним пропуском поїздів з установленими швидкостями та безперебійним пропуском водотоку через тіло насипу. Основними показниками технічного стану прийнято вважати фактичну несну здатність елементів труб, а також ступінь розвитку різних порушень гідравлічних та інших функцій роботи споруд. У реальних умовах сучасний технічний стан штучних споруд, які експлуатуються на залізницях, характеризується наявністю ознак, що обмежують можливості підвищення осьових і погонних навантажень вантажних вагонів.
EN: Raising of problem. he network of railways currently operates a large number of culverts, which account for more than half of all man-made structures. In this regard, the role of the assessment of the technical condition of buildings, which with the increase in the duration of operation, remains unchanged. Purpose of the article. Conduct an analysis of the technical condition of artificial structures on the railways of Ukraine. Conclusion. The technical condition is the main characteristic of the pipes' ability to provide a normal operating mode associated with the safe passage of trains with established speeds and uninterrupted flow of water through the embankment body. The main indicators of the technical state are considered to be the actual bearing capacity of pipe elements, as well as the degree of development of various violations of hydraulic and other functions of the facilities. In actual conditions, the current technical condition of artificial structures operated on railways is characterized by the presence of signs limiting the possibilities for increasing the axle and running loads of freight cars.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/91
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.290818.10.84
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pshinko.pdf316,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.