Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/91
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшинько, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorПшінько, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorPshinko, Oleksandr-
dc.contributor.authorКравчуновская, Татьяна Сергеевна-
dc.contributor.authorКравчуновська, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorKravchunovska, Tetyana-
dc.contributor.authorКовалев, Вячеслав Викторович-
dc.contributor.authorКовальов, Вячеслав Вікторович-
dc.contributor.authorKovalov, Viacheslav-
dc.contributor.authorГродецкая, Светлана Михайловна-
dc.contributor.authorГродецька, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorGrodetska, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-02-22T12:44:19Z-
dc.date.available2019-02-22T12:44:19Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.290818.10.84-
dc.identifier.citationАнализ технического состояния водопропускных сооружений на железной дороге Украины / А. Н. Пшинько, Т. С. Кравчуновская, В. В. Ковалев, С. М. Гродецкая // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2018. - № 2. - С. 10-15.-
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/91-
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. На сети железных дорог в настоящее время эксплуатируется большое количество водопропускных труб, которые составляют более половины всех искусственных сооружений. В этой связи повышается роль оценки технического состояния сооружений, которое с увеличением продолжительности эксплуатации не остается неизменным. Цель статьи – провести анализ технического состояния искусственных сооружений на железных дорогах Украины. Вывод. Техническое состояние является основной характеристикой способности труб обеспечивать нормальный эксплуатационный режим, связанный с безопасным пропуском поездов с установленными скоростями и бесперебойным пропуском водотока через тело насыпи. Основными показателями технического состояния принято считать фактическую несущую способность элементов труб, а также степень развития различных нарушений гидравлических и других функций работы сооружений. В реальных условиях современное техническое состояние искусственных сооружений, эксплуатируемых на железных дорогах, характеризуется наличием признаков, ограничивающих возможности повышения осевых и погонных нагрузок грузовых вагонов.en_US
dc.description.abstractUA: Постановка проблеми. На мережі залізниць у даний час експлуатується велика кількість водопропускних труб, які складають понад половину всіх штучних споруд. У зв’язку з цим підвищується роль оцінювання технічного стану споруд, який зі збільшенням тривалості експлуатації не залишається незмінним. Мета статті – провести аналіз технічного стану штучних споруд на залізницях України. Висновок. Технічний стан є - це основна характеристика здатності труб забезпечувати нормальний експлуатаційний режим, пов’язаний з безпечним пропуском поїздів з установленими швидкостями та безперебійним пропуском водотоку через тіло насипу. Основними показниками технічного стану прийнято вважати фактичну несну здатність елементів труб, а також ступінь розвитку різних порушень гідравлічних та інших функцій роботи споруд. У реальних умовах сучасний технічний стан штучних споруд, які експлуатуються на залізницях, характеризується наявністю ознак, що обмежують можливості підвищення осьових і погонних навантажень вантажних вагонів.-
dc.description.abstractEN: Raising of problem. he network of railways currently operates a large number of culverts, which account for more than half of all man-made structures. In this regard, the role of the assessment of the technical condition of buildings, which with the increase in the duration of operation, remains unchanged. Purpose of the article. Conduct an analysis of the technical condition of artificial structures on the railways of Ukraine. Conclusion. The technical condition is the main characteristic of the pipes' ability to provide a normal operating mode associated with the safe passage of trains with established speeds and uninterrupted flow of water through the embankment body. The main indicators of the technical state are considered to be the actual bearing capacity of pipe elements, as well as the degree of development of various violations of hydraulic and other functions of the facilities. In actual conditions, the current technical condition of artificial structures operated on railways is characterized by the presence of signs limiting the possibilities for increasing the axle and running loads of freight cars.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectискусственные сооруженияen_US
dc.subjectводопропускные трубыen_US
dc.subjectтехническое состояниеen_US
dc.subjectэксплуатацияen_US
dc.subjectэксплуатационная надежностьen_US
dc.subjectштучні спорудиen_US
dc.subjectводопропускні трубиen_US
dc.subjectтехнічний станen_US
dc.subjectексплуатаціяen_US
dc.subjectексплуатаційна надійністьen_US
dc.subjectartificial structuresen_US
dc.subjectculvertsen_US
dc.subjecttechnical conditionen_US
dc.subjectexploitationen_US
dc.subjectoperational reliabilityen_US
dc.titleАнализ технического состояния водопропускных сооружений на железной дороге Украиныen_US
dc.title.alternativeАналіз технічного стану водопропускних споруд на залізниці Україниen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the technical condition of culverts on the railway of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pshinko.pdf316,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.