Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндросова, Олена Федорівна-
dc.contributor.authorAndrosova, Olena-
dc.date.accessioned2019-06-21T09:52:37Z-
dc.date.available2019-06-21T09:52:37Z-
dc.date.issued2018-09-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.250918.190.231-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/170440/170152-
dc.identifier.citationАндросова О. Ф. Основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України / О. Ф. Андросова // Економічний простір. – 2018. – № 137. – С. 106-114en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/921-
dc.description.abstractUK: В статті розглянуто основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України. Виявлено типи корпоративних стратегій, як основу формування стратегії корпоративної культури; опрацьовано різновиди типів і видів стратегії корпоративної культури, основні властивості стратегії, принципи та ефективність побудови і реалізації стратегії від них. Розроблено етапи корпоративної стратегії диверсифікованої та бізнес-стратегії однопрофільної компанії. Розглянуто бізнес-стратегію для однопрофільної компанії та її елементи, види. Представлено механізм вироблення стратегії для однопрофільної компанії, а також види бізнес-стратегії, їх конкурентні переваги та недоліки. Стратегія формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах є новим явищем, входить поступово, тому виникають проблеми у її формуванні. Неможливо запланувати стратегію на постійний період існування підприємства. Ситуація на машинобудівних підприємствах змінюється дуже швидко й потребує більш швидкої адаптації стратегії.en_US
dc.description.abstractEN: The article considers the basics of choosing the strategy of forming corporate culture at the machine-building enterprises of Ukraine. The types of corporate strategies as the basis for the formation of the strategy of corporate culture are revealed; types of types and strategies of corporate culture, key features of the strategy, principles and effectiveness of the construction and implementation of the strategy from them have been worked out. The stages of corporate strategy of a diversified and business strategy of a one-profile company are developed. A business strategy for single-member companies and its elements, types is considered. The mechanism of strategy development for a one-company company, as well as types of business strategy, their competitive advantages and disadvantages are presented. Strategy of formation of corporate culture at machine-building enterprises is a new phenomenon, it is included gradually, therefore there are problems in its formation. It is impossible to plan a strategy for a permanent period of existence of the enterprise. The situation at the machine-building enterprises is changing very quickly and requires a faster adaptation of the strategy.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectосновні властивостіen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectреалізаціяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectmain propertiesen_US
dc.subjectprinciplesen_US
dc.subjectimplementationen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleОснови вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах Україниen_US
dc.title.alternativeThe concept of internal audit in the period of adaptation international standards of accounting and auditingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 137

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Androsova.pdf884,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.