Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9280
Назва: Питання безпеки використання екранних пристроїв під час дистанційного навчання
Автори: Мітіна, Наталія Борисівна
Mitina, Nataliia
Мініна, Юлія Олександрівна
Minina, Yuliia
Герасименко, Володимир Олександрович
Herasymenko, Volodymyr
Зубарева, Інна Михайлівна
Zubareva, Inna
Ключові слова: шкідливі фактори
опитування
екранні пристрої
санітарно-гігієнічні умови
дистанційна освіта
технічне забезпечення
сучасні практики
surveys
technical support
harmful factors
screen devices
sanitary and hygienic condition
distance education
modern practices
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Питання безпеки використання екранних пристроїв під час дистанційного навчання / Н. Б. Мітіна, Ю. О. Мініна, В. О. Герасименко, І. М. Зубарева // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 4. – С. 76-81
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Проаналізувавши зміни, які запровадив уряд в організації навчального процесу під час карантину пандемії COVID-19, воєнного стану, автори звернули увагу на проблеми та складнощі, що виникають із психологічним станом здоров’я та безпекою освітян під час дистанційного навчання. Дистанційна освіта неможлива без використання особливого технічного обладнання та доступу до мережі Інтернет. Існуючі нормативні документи не відповідають санітарно-гігієнічним вимогам користування сучасними технологічними засобами. Цей фактор може викликати негативні наслідки, тому що не існує нормативних документів, які б допомогли батькам та освітянам організувати вдома відповідний робочий простір і проконтролювати небезпечний режим роботи з технічним пристроєм для дистанційного викладання та навчання. Тому актуально внести зміни до нормативно-правових актів з охорони праці, для створення безпечних умов використання комп’ютерного обладнання та гаджетів під час дистанційного навчання. Мета дослідження – аналіз упровадження дистанційного навчання в закладах вищої освіти, висвітлення питань безпеки та шляхи їх вирішення з перспективою подальшого розвитку. Висновки. Зважаючи на продовження дистанційного формату навчання, відбувається його стрімкий розвиток із застосуванням сучасних інформаційних технологій. Не втрачає своєї актуальності в умовах сьогодення регулювання нормативно-правового питання санітарно-гігієнічної безпеки застосування технічних засобів під час дистанційного навчання. Проведено огляд питань безпеки з організації дистанційного навчання в домашніх умовах. Ефективних кроків щодо розвитку та вдосконалення форм та методів роботи в умовах дистанційного навчання потребує віддалена взаємодія між студентом та викладачем. Для того, щоб дистанційна освіта розвивалась у позитивному напрямку, треба завчасно вказувати на проблеми і труднощі, які виникають у процесі її використання.
EN: Problem statement. Having analyzed the changes introduced by the government in the organization of the educational process during the quarantine of the COVID-19 pandemic, martial law, the authors drew attention to the problems and difficulties that arise with the psychological status of health and safety for educators during distance learning. Distance education is impossible without the use of special technical equipment and access to the Internet. The existing regulatory documents do not meet the sanitary and hygienic requirements for the use of modern technological means. This factor can lead to negative consequences, because there are no regulatory documents that would help parents and educators organize a suitable work space at home and control the dangerous mode of operation with a technical device for distance teaching and learning. Therefore, it is urgent to make changes to the regulations on labor protection in order to create safe conditions for the use of computer equipment and gadgets during distance learning. The purpose of the article is to analyze the implementation of distance learning in institutions of higher education, highlight problematic safety issues and ways to solve them with the perspective of further development. Conclusions. Taking into account the continuation of the distance learning format, its rapid development is taking place with the use of modern information technologies. In today's conditions the regulation of the normative-legal issue for sanitary-hygienic safety at technical means using during distance learning is still relevant. An overview of problematic safety issues related to the organization of distance learning at home was conducted. Effective steps for the development and improvement of forms and methods for work in the application of distance learning require remote interaction between the student and the teacher. In order for distance education to develop in a positive direction, the problems and difficulties encountered in its use must be pointed out in advance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9280
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.250822.76.880
http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/265991
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MITINA.pdf368,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.