Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмірнова, Ольга Вячеславівна-
dc.contributor.authorSmirnova, Olha-
dc.contributor.authorМітіна, Наталія Борисівна-
dc.contributor.authorMitina, Nataliia-
dc.contributor.authorГармаш, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorHarmash, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-10-27T11:10:00Z-
dc.date.available2022-10-27T11:10:00Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.250822.89.882-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/265993-
dc.identifier.citationСмірнова О. В. Психофізіологічні фактори небезпек під час навчання в умовах воєнного часу / О. В. Смірнова, Н. Б. Мітіна, С. М. Гармаш // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 4. – С. 89-94en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9283-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Введення воєнного стану на території України створило умови для збільшення ризиків виникнення психофізіологічних факторів небезпек для учасників навчального процесу у вищій школі. За період карантину, зумовленого пандемією COVID-19, вищі навчальні заклади в стислі строки перейшли на дистанційну форму навчання та постійно її вдосконалювали, тому на момент уведення воєнного стану вже мали можливість надавати якісні освітні послуги. Однак психологічний стан учасників освітнього процесу та нові виклики, з якими вони зіткнулися в процесі організації своєї діяльності в сучасних умовах, потребують аналізу. До основних факторів, які могли впливати на здійснення навчального процесу з моменту оголошення воєнного стану, можна віднести: психологічне напруження; відсутність технічної можливості здійснювати викладання/навчання в синхронному режимі (відсутність стабільного інтернет-зв'язку), в асинхронному – технічних пристроїв (комп’ютер, ноутбук); неможливість проводити викладачу або навчатися студенту в синхронному режимі через різницю в часі в разі вимушеного тимчасового переміщення в іншу країну; перебування на тимчасово окупованій території або території з активними бойовими діями; труднощі з організацією робочого місця, яке повинно не тільки відповідати нормативним вимогам, а і бути безпечним в умовах воєнного часу. Мета статті − аналіз впливу воєнного стану на психофізіологічний стан учасників освітнього процесу вищої школи, формулювання рекомендацій щодо поліпшення умов здійснення дистанційного навчального процесу. Висновок. Проаналізовано фактори, які можуть впливати на психофізіологічний стан учасників освітнього процесу вищої школи в умовах воєнного часу, проведено опитування студентів щодо їх ставлення до впровадження елементів дистанційного навчання, запропоновано заходи підвищення мотивації студентів до навчання в дистанційному режимі в умовах психологічного напруження.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. The martial law’ introduction on the territory of Ukraine created conditions for increasing the risk of psycho-physiological factors of dangers for participants in the educational process of higher education. During the period of quarantine caused by the COVID-19 pandemic, higher educational institutions quickly switched to distance education and constantly improved it, so at the time of martial law introduction, they already had the opportunity to provide high-quality educational services. However, the psychological state of the participants in the educational process and the new challenges they faced when organizing their activities in modern conditions require analysis. The main factors that could influence the implementation of the educational process from the moment of martial law’ declaration include: psychological stress; lack of technical ability to teach/learn in synchronous mode (lack of stable Internet connection), in asynchronous mode − technical devices (computer, laptop); the impossibility of teaching a teacher or studying a student in a synchronous mode due to the time difference during forced temporary relocation to another country; being in a temporarily occupied territory or a territory with active hostilities; difficulties with the organization of the workplace, which must not only meet regulatory requirements, but also be safe in wartime conditions. The purpose of the article. Аnalysis for the impact of martial law introduction on the psycho-physiological state of participants in the educational process of the higher school, the formulation of recommendations for improving the conditions for the distance learning process. Conclusions. Factors that can affect the psychophysiological state of participants in the educational process of higher schools in wartime conditions were analyzed, a survey of students was conducted regarding their attitude to the introduction of distance learning’ elements, and measures to increase students' motivation to study remotely in conditions of psychological stress were proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectпсихологічний станen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectпсихологічна допомогаen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectpsychological assistanceen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.subjectpsychological conditionen_US
dc.titleПсихофізіологічні фактори небезпек під час навчання в умовах воєнного часуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SMIRNOVA.pdf379,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.