Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєліков, Анатолій Серафимович-
dc.contributor.authorBelikov, Anatoliy-
dc.contributor.authorСаньков, Петро Миколайович-
dc.contributor.authorSankov, Petro-
dc.contributor.authorШаломов, Володимир Анатолійович-
dc.contributor.authorShalomov, Vladymyr-
dc.contributor.authorДзюбан, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorDziuban, Oleksandr-
dc.date.accessioned2022-11-09T11:46:44Z-
dc.date.available2022-11-09T11:46:44Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.251022.21.887-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/266684-
dc.identifier.citationДо питання оцінки шумового забруднення магістральних вулиць / А. С. Бєліков, П. М. Саньков, В. А. Шаломов. О. В. Дзюбан // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 5. – С. 21-26en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9398-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Одне із завдань забезпечення безпеки людей – дослідження у містобудівній акустиці в межах реальних ситуацій, що виникають у містах у процесі їх розвитку та підвищення рівня автомобілізації населення. Згідно з проведеним аналізом визначено, що зростаюча кількість авто у містах спричинює збільшення шуму, але сучасні автомобілі стали «тихіші», особливо електроатомобілі. На селитебній території міст найбільш потужнимими джерелами шуму, який частіше зустрічається, стали транспортні потоки магістральних вулиць. Крім того, діє ціла система джерел транспортного шуму, а саме вулиці різного призначення, стоянки, різнорівневі розв'язки автомагістралей, станції технічного обслуговування автомобільного трнспорту та ціла низка громадських будівель та споруд, які обслуговуються різноманітним громадським чи іншими видами транспорту. Мета статті – оцінення шумового забруднення магістральних вулиць та визначення ефективності шумозахисту у конкретній шумовій ситуації з урахуванням застосування захисних засобів. Висновок. Збільшення кількості легкових автомобілів у містах змушує вживати різних заходів. Наприклад, збільшувати кількість смуг руху, але цей спосіб не завжди можливий. Нова розмітка – це фактичне звернення до колишніх вимог, дозволить заощадити величезні кошти. Досвід Києва, Дніпра, Харкова та інших міст України дозволяє лише на якийсь час вирішити проблеми, пов'язані з автомобілізацією великих міст. Для полегшення побудови карт шуму житлової забудови та збільшення точності результатів пропонується зразок для побудови карт шуму житлової забудови. Це дозволяє, у свою чергу, отримувати порівняні результати та здійснювати експерименти щодо будь-якого прийому забудови примагістральної території.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. One of the challenges for ensuring people's safety is to investigate within urban acoustics the real situations that arise in cities as the population develops and becomes more motorised. According to the analysis, it was determined that the growing number of cars in cities leads to an increase in noise, on the one hand, but modern cars have become “quieter”, especially electric cars. In the residential areas of cities, the most powerful sources of noise, more frequently occurring, are the traffic flows of main streets. In addition, there is a whole system of traffic noise sources, namely streets of various purposes, parking lots, interchanges of highways, service stations for automobile transport, and a number of public buildings and structures that are served by various public or other types of transport. The purpose of this article. Assessment of noise pollution on main streets and determination of the noise protection effectiveness in a specific situation, taking into account the use of protective equipment. Conclusions. The increasing number of cars in cities is forcing a variety of measures. For example, to increase the number of traffic lanes, but this method is not always possible. The new markings are actually a reversal of previous requirements and will save huge amounts of money. The experience of Kyiv, Dnipro, Kharkiv and other cities of Ukraine allows us to solve problems related to motorization of large cities only for a while. To facilitate the construction of noise maps of residential construction and increase the accuracy of the results, a sample for construction of noise maps of residential construction is offered. This, in turn, makes it possible to obtain comparable results and carry out experiments regarding any method for construction of the main highway territory.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectмагістральні вулиціen_US
dc.subjectрівень звукуen_US
dc.subjectавтотранспортen_US
dc.subjectакустикаen_US
dc.subjectбезпека життєдіяльностіen_US
dc.subjectшумове забрудненняen_US
dc.subjectnoise pollutionen_US
dc.subjectlife safetyen_US
dc.subjectacousticsen_US
dc.subjectsound levelen_US
dc.subjectmotor vehiclesen_US
dc.subjecthighwaysen_US
dc.titleДо питання оцінки шумового забруднення магістральних вулицьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BELIKOV.pdf419,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.