Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоренюк, Петро Іванович-
dc.contributor.authorKoreniuk, Petro-
dc.contributor.authorГаюн, М. Ф.-
dc.contributor.authorGayun, М.-
dc.date.accessioned2019-06-26T09:37:06Z-
dc.date.available2019-06-26T09:37:06Z-
dc.date.issued2018-09-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.250918.190.232-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/170443/170154-
dc.identifier.citationКоренюк П. І. Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності / П. І. Коренюк, М. Ф. Гаюн // Економічний простір. – 2018. – № 137. – С. 115-126.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/944-
dc.description.abstractUK: В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України. Наведена структура інтегрованого комплексу маркетингу підприємств. Визначена питома вага України у світових обсягах виробництва бурякового цукру. Проаналізована динаміка посівних площ під цукрові буряки та виробничих потужностей цукрових заводів. Перелічені основні споживачі цукру. Охарактеризована структура та визначені результати реалізації цукрових буряків сільськогосподарськими підприємствами. В ході дослідження виявлено, що виробничі потужності цукрової промисловості значно перевищують потреби внутрішнього ринку. Визначено, що планування маркетингової діяльності цукрових заводів значно ускладнюється неспівпаданням у часі періодів збільшення пропозиції цукру та періодів зростання попиту на нього; а високі ризики та нестача фінансових ресурсів змушують виробників продавати основні обсяги продукції ще у період цукроваріння, не чекаючи сприятливої ринкової кон’юнктури. Запропонований розвиток інтеграційних зв’язків між цукровими заводами сприятиме зростанню їх ефективності та підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних виробників цукру на внутрішньому та зовнішньому ринках.en_US
dc.description.abstractEN: This article presents the results of a study of the marketing activities of enterprises of the sugar industry of Ukraine. The structure of the integrated marketing complex of enterprises is presented. The specific weight of Ukraine in the world production of beet sugar is determined. The dynamics of acreage for sugar beet and production capacity of sugar factories are analyzed. The main consumers of sugar are listed. The structure is characterized and the results of the implementation of sugar beet by agricultural enterprises are defined. The study revealed that the production capacity of the sugar industry significantly exceeds the needs of the domestic market. It was determined that the planning of the marketing activities of sugar factories is significantly complicated by the mismatch in time of periods of an increase in sugar supply and periods of growth in demand for it; and the high risks and lack of financial resources force manufacturers to sell the main volumes of products even during the sugar refining period, without waiting for a favorable market situation. The proposed development of integration links between sugar factories will help increase their efficiency and increase the competitiveness of domestic sugar producers in the domestic and foreign markets.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцукрова промисловістьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectцукрові бурякиen_US
dc.subjectпосівні площіen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectsugar industryen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectsugar beeten_US
dc.subjectacreageen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleУдосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможностіen_US
dc.title.alternativeImprovement of the organization of marketing activity of Ukraine mushrooms industries in the context of increasing their competitivenessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 137

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koreniuk.pdf391,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.