Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/944
Назва: | Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності |
Інші назви: | Improvement of the organization of marketing activity of Ukraine mushrooms industries in the context of increasing their competitiveness |
Автори: | Коренюк, Петро Іванович Koreniuk, Petro Гаюн, М. Ф. Gayun, М. |
Ключові слова: | цукрова промисловість комплекс маркетингу конкурентоспроможність цукрові буряки посівні площі маркетингова стратегія sugar industry marketing complex competitiveness sugar beet acreage marketing strategy |
Дата публікації: | вер-2018 |
Бібліографічний опис: | Коренюк П. І. Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності / П. І. Коренюк, М. Ф. Гаюн // Економічний простір. – 2018. – № 137. – С. 115-126. |
Короткий огляд (реферат): | UK: В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України. Наведена структура інтегрованого комплексу маркетингу підприємств. Визначена питома вага України у світових обсягах виробництва бурякового цукру. Проаналізована динаміка посівних площ під цукрові буряки та виробничих потужностей цукрових заводів. Перелічені основні споживачі цукру. Охарактеризована структура та визначені результати реалізації цукрових буряків сільськогосподарськими підприємствами. В ході дослідження виявлено, що виробничі потужності цукрової промисловості значно перевищують потреби внутрішнього ринку. Визначено, що планування
маркетингової діяльності цукрових заводів значно ускладнюється неспівпаданням у часі періодів збільшення пропозиції цукру та періодів зростання попиту на нього; а високі ризики та нестача фінансових ресурсів змушують виробників продавати основні обсяги продукції ще у період цукроваріння, не чекаючи сприятливої ринкової кон’юнктури. Запропонований розвиток інтеграційних зв’язків між цукровими заводами сприятиме зростанню їх ефективності та підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних виробників цукру на внутрішньому та зовнішньому ринках. EN: This article presents the results of a study of the marketing activities of enterprises of the sugar industry of Ukraine. The structure of the integrated marketing complex of enterprises is presented. The specific weight of Ukraine in the world production of beet sugar is determined. The dynamics of acreage for sugar beet and production capacity of sugar factories are analyzed. The main consumers of sugar are listed. The structure is characterized and the results of the implementation of sugar beet by agricultural enterprises are defined. The study revealed that the production capacity of the sugar industry significantly exceeds the needs of the domestic market. It was determined that the planning of the marketing activities of sugar factories is significantly complicated by the mismatch in time of periods of an increase in sugar supply and periods of growth in demand for it; and the high risks and lack of financial resources force manufacturers to sell the main volumes of products even during the sugar refining period, without waiting for a favorable market situation. The proposed development of integration links between sugar factories will help increase their efficiency and increase the competitiveness of domestic sugar producers in the domestic and foreign markets. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/944 |
Інші ідентифікатори: | DOI 10.30838/P.ES.2224.250918.190.232 http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/170443/170154 |
Розташовується у зібраннях: | № 137 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koreniuk.pdf | 391,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.