Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9512
Title: Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання
Authors: Грибенюк, С. М.
Hrybeniuk, S.
Keywords: безбаластні технології
дорожня плита
трамвайні плити
трамвайний переїзд
ballastless technology
road slab
tram slabs
tram crossing
Issue Date: Nov-2022
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Грибенюк С. М. Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання // С. М. Грибенюк / Металознавство та термічна обробка металів. – 2022. – № 3 (98). – С. 7-12
Abstract: UK: Постановка проблеми. Перед упровадженням проектного рішення в масове виробництво в роботі проведено дослідження та аналіз додаткових факторів, таких як порушення стандартного спирання плити. Мета статті − продовження дослідження використання як дорожнього покриття залізобетонних плит на трамвайних переїздах, шляхопроводах, на предмет аналізу напружено-деформованого стану дорожньої плити, яка застосовується для монтажу трамвайних переїздів за безбаластною технологією RS, у випадку зміни характеру її спирання. Основна частина. У статті виконано аналіз напружено-деформованого стану трамвайних залізобетонних плит, які використовуються як дорожнє покриття на переїздах, мостах та шляхопроводах. Виконано розрахунок на існуючі дорожні навантаження в державних будівельних нормах, надано висновки щодо можливості використання даного конструктивного рішення в масовому виробництві. Висновок. Проаналізувавши напружено-деформований стан конструкції, можна визначити можливість її експлуатації. Плита покриття сприймає навантаження від рухомого складу згідно з нормативними документами, не втрачаючи працездатності. Переміщення та напруження, що виникають у конструкції, не перевищують критичних значень, це свідчить про її надійність та можливість подальшого вдосконалення перед упровадженням в масове виробництво.
EN: Problem statement. Before implementing the design solution in mass production, additional factors were investigated and analyzed in the work, such as the violation of the standard slab bracing. The purpose of the article - is to continue the research on the use of reinforced concrete slabs as the road surface at tram crossings and overpasses, to analyze the stress-strain state of the road slab used for the installation of ballastless RS tram crossings, in case the nature of its bracing changes. Results. The article analyzes the stress-strain state of tram reinforced concrete slabs used as a road surface on crossings, bridges and overpasses. The calculation for the existing road loads in accordance with the state building codes is conducted. Conclusions about the possibility of using this design solution in mass production were given. Conclusions. Having analyzed the stress-strain state of the structure, positive conclusions can be drawn about its operation capability. The coating slab takes the load from the rolling stock according to the normative documents and does not lose its serviceability. The movements and stresses occurring in the structure do not exceed critical values, which indicate its reliability and the possibility of further improvement before implementation in mass production.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9512
Other Identifiers: DOI: 10.30838/J.PMHTM.2413.270922.7.899
http://mtom.pgasa.dp.ua/article/view/267760
Appears in Collections:№ 3(98)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HRYBENYUK.pdf863,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.