Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрибенюк, С. М.-
dc.contributor.authorHrybeniuk, S.-
dc.date.accessioned2022-12-07T08:44:21Z-
dc.date.available2022-12-07T08:44:21Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.PMHTM.2413.270922.7.899-
dc.identifierhttp://mtom.pgasa.dp.ua/article/view/267760-
dc.identifier.citationГрибенюк С. М. Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання // С. М. Грибенюк / Металознавство та термічна обробка металів. – 2022. – № 3 (98). – С. 7-12en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9512-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Перед упровадженням проектного рішення в масове виробництво в роботі проведено дослідження та аналіз додаткових факторів, таких як порушення стандартного спирання плити. Мета статті − продовження дослідження використання як дорожнього покриття залізобетонних плит на трамвайних переїздах, шляхопроводах, на предмет аналізу напружено-деформованого стану дорожньої плити, яка застосовується для монтажу трамвайних переїздів за безбаластною технологією RS, у випадку зміни характеру її спирання. Основна частина. У статті виконано аналіз напружено-деформованого стану трамвайних залізобетонних плит, які використовуються як дорожнє покриття на переїздах, мостах та шляхопроводах. Виконано розрахунок на існуючі дорожні навантаження в державних будівельних нормах, надано висновки щодо можливості використання даного конструктивного рішення в масовому виробництві. Висновок. Проаналізувавши напружено-деформований стан конструкції, можна визначити можливість її експлуатації. Плита покриття сприймає навантаження від рухомого складу згідно з нормативними документами, не втрачаючи працездатності. Переміщення та напруження, що виникають у конструкції, не перевищують критичних значень, це свідчить про її надійність та можливість подальшого вдосконалення перед упровадженням в масове виробництво.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. Before implementing the design solution in mass production, additional factors were investigated and analyzed in the work, such as the violation of the standard slab bracing. The purpose of the article - is to continue the research on the use of reinforced concrete slabs as the road surface at tram crossings and overpasses, to analyze the stress-strain state of the road slab used for the installation of ballastless RS tram crossings, in case the nature of its bracing changes. Results. The article analyzes the stress-strain state of tram reinforced concrete slabs used as a road surface on crossings, bridges and overpasses. The calculation for the existing road loads in accordance with the state building codes is conducted. Conclusions about the possibility of using this design solution in mass production were given. Conclusions. Having analyzed the stress-strain state of the structure, positive conclusions can be drawn about its operation capability. The coating slab takes the load from the rolling stock according to the normative documents and does not lose its serviceability. The movements and stresses occurring in the structure do not exceed critical values, which indicate its reliability and the possibility of further improvement before implementation in mass production.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectбезбаластні технологіїen_US
dc.subjectдорожня плитаen_US
dc.subjectтрамвайні плитиen_US
dc.subjectтрамвайний переїздen_US
dc.subjectballastless technologyen_US
dc.subjectroad slaben_US
dc.subjecttram slabsen_US
dc.subjecttram crossingen_US
dc.titleАналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спиранняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3(98)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HRYBENYUK.pdf863,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.