Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9636
Назва: | Стратегічна поведінка компаній в умовах війни та повоєнного відновлення |
Інші назви: | Strategic behavior of companies under conditions of war and post-war reconstruction |
Автори: | Ляхович, Лариса Андріївна Liakhovych, Larysa |
Ключові слова: | стратегічна поведінка стратегія стратегія виживання бізнесу стратегія стабілізації стратегія росту strategic behavior strategy business survival strategy stabilization strategies growth strategy |
Дата публікації: | кві-2022 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Ляхович Л. А. Стратегічна поведінка компаній в умовах війни та повоєнного відновлення / Л. А. Ляхович // Економічний простір. – 2022. – № 180. – С. 139-143. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Статтю присвячено проблемі формування стратегічної поведінки компаній, розробці ефективних стратегій бізнесу в контексті забезпечення їх виживання, відновлення та якісного оновлення. Проаналізовано стан та проблеми, з
якими стикнулися вітчизняні компанії після початку війни в Україні. У цих умовах компаніям слід приймати ефективні управлінські рішення щодо формування їх стратегічної поведінки. Встановлено, що стратегія компанії має відповідати основним її цілям на конкретному етапі, відображати те, що потрібно бізнесу для роботи, а успіх її реалізації визначатиметься відповідним «деревом рішень». Запропоновано на етапі виживання компаніям реалізовувати стратегію скорочення з акцентуванням на збереженні капіталу та зменшенні витрат. На етапі відновлення компаніям доцільно реалізовувати стратегію стабілізації, здійснювати повну чи часткову зміну конфігурації бізнесу, побудову нових операційних моделей та удосконалення бізнес-процесів. На етапі оновлення в компанії у межах стратегії росту слід реалізувати певні стратегічні зміни, які дозволять оптимізувати бізнес-процеси та оновити модель бізнесу. EN: The article is devoted to the problem of formation of strategic behavior of companies, development of effective business strategies in the context of ensuring their survival, recovery and qualitative renewal. To achieve the objectives of the study, the following general scientific methods were used: analysis and synthesis, induction and deduction, comparison. The state and problems faced by domestic companies after the beginning of the war in Ukraine are analyzed. It is established that the business that is focused on the local market, in particular micro-, small- and medium-sized businesses, whose financial strength margin is smaller or much smaller compared to large businesses, has been particularly affected. In these conditions, companies should make effective managerial decisions on the formation of their strategic behavior, the implementation of which is conditionally divided into three consecutive stages: to survive, to keep the business "afloat"; to recover, to adapt to new realities; and thirdly, to lay the foundation and successfully update in the future. The company's strategy should meet its main objectives at a particular stage, reflect what the business needs to operate, and the success of its implementation will be determined by the appropriate "decision tree", which focuses on how, given the situation, to effectively confront the main challenges, resume work and function effectively. It is proposed that at the stage of survival, companies should implement a reduction strategy with an emphasis on capital preservation and cost reduction. At the stage of recovery, it is advisable for companies to implement a stabilization strategy, form a clear program of measures to restore the business, carry out a full or partial change in the business configuration, build new operating models, apply methods and technologies to expand the customer base, establish logistics and effective communications, enter new markets or expand existing ones, build strong relationships with partners, use new technologies for the organization of production and labor. At the stage of renewal, the company should implement certain strategic changes within the growth strategy that will optimize business processes and update the business model. It is concluded that the choice of alternative strategic behavior of the company and justification of business strategy is one of the key factors of its success at the stages of survival, recovery and renewal. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9636 |
Інші ідентифікатори: | http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1126/1085 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/180-22 |
Розташовується у зібраннях: | № 180 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Liakhovych.pdf | 332,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.