Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасян, Сергій Якович-
dc.contributor.authorKasian, Serhii-
dc.contributor.authorКатранжи, Г. В.-
dc.contributor.authorKatrangi, G.-
dc.date.accessioned2019-06-27T11:00:47Z-
dc.date.available2019-06-27T11:00:47Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.290818.162.218-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151797/150736-
dc.identifier.citationКасян С. Я. Формування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукції / С. Я. Касян, Г. В. Катранжи // Економічний простір. – 2018. – № 136. – С. 154-164.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/967-
dc.description.abstractUK: У статті удосконалено теоретико-методичні положення щодо маркетингових стратегій виведення на ринок нової продукції на основі стратегічного аналізу ринкової ситуації та результатів і специфіки маркетингового просування на вітчизняному ринку багатовантажних автомобілів. Стратегію челенджера слушно використовувати на зовнішньому ринку під час маркетингового просування асортименту цивільної автомобілебудівної продукції. Диференціація маркетингових стратегій при виведенні на ринок нової продукції потребує усебічної оцінки факторів маркетингового оточення для вибору найоптимальнішого виду стратегічних рішень. За елементами маркетингового комплексу керівництвом вітчизняних автозаводів застосовується маркетингова стратегія просування товару. Завдяки концентрованому маркетингу ПрАТ «АвтоКрАЗ» забезпечує собі міцну ринкову позицію у класі середньотоннажних бортових автомобілів. Проведено SWOT-аналіз у системі стратегічного маркетингу автомобілебудівного підприємства. Визначено, що вантажні автомобілі не розраховані на масового споживача. Сформовано стратегічну матрицю Ігоря Ансоффа щодо автомобілебудівного підприємства. При цьому запропоновано низку ключових напрямків маркетингових робіт. Встановлено, що автомобілебудівному підприємству доречно використовувати маркетингову інноваційну стратегію розвитку товару.en_US
dc.description.abstractEN: The article improves theoretical and methodical positions concerning marketing strategies for the launch of new products on the market based on a strategic analysis of the market situation and the results and specifics of marketing promotion in the domestic market of multi-car vehicles. The strategy of the challenger is appropriate to use on the foreign market during the marketing promotion of a range of civil automotive products. Differentiation of marketing strategies when introducing into the market of new products requires a comprehensive assessment of the factors of the marketing environment for choosing the most optimal type of strategic decisions. According to the elements of the marketing complex, the leadership of the domestic automobile factories uses a marketing strategy to promote the product. Due to the concentrated marketing, AvtoKrAZ provides for itself a strong market position in the class of medium-tonnage on-board vehicles. SWOT-analysis in the system of strategic marketing of the car- building enterprise was conducted. It is determined that trucks are not designed for the mass consumer. Formed the strategic matrix of Igor Ansoffт concerning the car-building enterprise. At the same time, a number of key areas of marketing work are proposed. It is established that it is appropriate for a car-building enterprise to use an innovative marketing strategy for product development.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectцільові ринкиen_US
dc.subjectнова продукціяen_US
dc.subjectавтомобілебудівні підприємстваen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjecttarget marketsen_US
dc.subjectnew productsen_US
dc.subjectautomotive companiesen_US
dc.subjectdifferentiationen_US
dc.titleФормування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукціїen_US
dc.title.alternativeFormation of marketing strategies of automobile construction enterprises at the launch of new products on the target marketsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasian.pdf199,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.