Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorYevtushenko, Natalia-
dc.date.accessioned2019-07-01T14:14:59Z-
dc.date.available2019-07-01T14:14:59Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.261218.107.332-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165912/165247-
dc.identifier.citationЄвтушенко Н. О. Етапи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії підприємств: маркетінговій аспект / Н. О. Євтушенко // Економічний простір. – 2018. – № 140. – С. 107-119.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/979-
dc.description.abstractUK: Розглянуто теоретичні основи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії українських консалтингових компаній. Запропоновано основні етапи формування механізму внутрішньої консалтингової взаємодії. На першому етапі проводиться діагностика умов формування механізму консалтингової взаємодії компанії, за результатами якої здійснюється оновлення її системи управління. За другим етапом проходить трансформація інтелектуального ресурсу – людського капіталу консалтингової компанії, у капітал, з урахуванням обґрунтованого набору ключових компетенцій у межах складових пакету інтелектуального ресурсу для консультант-менеджера, консультант-експерта, консультант-спеціаліста. Надано рекомендації щодо підвищення продуктивності праці консультантів консалтингової компанії відповідно до оцінки ефективності діяльності людського капіталу за критеріями ключових індикаторів результативності – КРІ. На третьому етапі обґрунтовується необхідність проведення оптимізації процесів організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії, що допоможе керівництву консалтингової компанії регулювати отримані економічні результати, планувати ефективні дії на всіх рівнях управління, обирати бажані стратегії розвитку компанії та стратегії копінг- поведінки консультантів.en_US
dc.description.abstractEN: Theoretical foundations of formation organizational - economic mechanism of internal consulting interaction of Ukrainian consulting companies have been reviewed. It has been proposed main stages of forming mechanism of internal consulting interaction. On the first step has been held diagnostics of the conditions for forming consulting interaction mechanism of a consulting company, the results of which have been carried out updating its management system. On the second step has been transformed the intellectual resource - human capital of a consulting company, into capital, taking into account a reasonable set of core competencies in the framework of the package of intellectual resources for the consultant-manager, consultant-expert, consultantspecialist. Recommendations to increase productivity of consultants from consulting company according to an assessment of the effectiveness of human capital activities by criteria of key performance indicators – КРІ have been given. On the third step has been justified necessity carrying out optimization processes of the organizational and economic mechanism of internal consulting interaction, which will help the management consulting company to regulate obtained economic results, to plan effective actions at all levels of management, to choose desired development strategies of the company and strategies of coping behavior of consultants.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмen_US
dc.subjectконсалтингова взаємодіяen_US
dc.subjectвнутрішня консалтингова взаємодіяen_US
dc.subjectетапen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectконсультантen_US
dc.subjectконсалтингова компаніяen_US
dc.subjectorganizational - economic mechanismen_US
dc.subjectconsulting interactionen_US
dc.subjectinternal consulting interactionen_US
dc.subjectstageen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectconsultanten_US
dc.subjectconsulting companyen_US
dc.titleЕтапи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії підприємств: маркетінговій аспектen_US
dc.title.alternativeSteps the formation of an organizational-economic mechanism internal consulting interactions enterprises marketing aspecten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 140

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevtushenko.pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.