Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9803
Назва: Поняття «архітектура» в контексті розвитку сучасного віртуального мистецтва (на прикладі відеогри
Інші назви: Notion “architecture” in the context of contemporary virtual art development (on example of a video game)
Автори: Успенський, Максим Сергійович
Uspenskyi, Maksym
Нестеренко, Віталій Володимирович
Nesterenko, Vitalii
Ключові слова: архітектура
архітектурне проектування
мистецтво
модель
віртуальність
гра
віртуальна реальність
model
game
art
virtual reality
virtuality
architecture
architectural design
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Успенський М. С. Поняття «архітектура» в контексті розвитку сучасного віртуального мистецтва (на прикладі відеогри / М. С. Успенський, В. В. Нестеренко // Український журнал будівництва та архітектури. – 2022. – № 6. – С. 106-114
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Актуальність статті зумовлена нещодавніми змінами, які відбулися у зв’язку з великоюкількістюнових жанрів та видів сучасного мистецтва, які з’явилися за рахунок змішування, комбінування вже існуючих, спричинених появою нових технологій. Це викликало не лише кількіснізміниситуації у загальній системній класифікації видів мистецтв, а й розмиття кордонів між традиційними видами мистецтв,істворилонеобхідність у пошуку конкретизації змісту кожного з мистецтв та архітектури, зокрема. Проблемою визначено відсутність певності щодо поняття «архітектура». Мета статті. Відповідно до цього, метою виступило перевизначення поняття «архітектура». Методика.Як основний обрано метод семантичного аналізу, що дозволяє сформулювати визначення поняття «архітектура», базуючись на визначенні поняття відеогри. Висновок.Для досягнення мети було вирішено такі завдання. У класифікації видів мистецтв за типом носія та за типом зміни в часі відібрано відеогру як вид мистецтва, що має найбільшу кількість спільних рис. Проведено зіставлення відеогри та архітектури на прикладах їх практичного спільного застосування. Наведено приклади впровадження ігрових технологій у програмні продукти, призначені для архітекторів, приклади непрямого впливу відеоігор на розвиток технічних засобів, приклади залучення інструментарію архітектури у створенняігор. Розглянуто ретроспективувизначення поняття «гра»з давніх часів до сьогодення. Проаналізовано дослідження, які стосуються визначення поняття «гра»в сучасному суспільстві. Виділено низкудиференціальних ознак поняття «відеогра»та сформульовано визначення поняття «відеогра». На підставі визначення поняття «відеогра»сформульовано визначення поняття «архітектура». Можливість проведення таких паралелей між відеогрою та архітектурою створює необхідність подальших досліджень гри у контексті архітектури.
EN: Problem statement.The relevance of the article is due to recent changes that have occurred due to appearanceof a large number of new contemporary art genres and types, which have appeared due to mixing, combining existing ones, caused by the advent of new technologies. This led to quantitative changes in the situation in the general systemic classification of arts as well as to the blurring of the boundaries between traditional arts and created the need to search for a specification of each art content and architecture, in particular. The problem is defined by the lack of certainty in relation to the notion of architecture. The purpose of the article. In accordance with it, the goal to redefine the notion of architecture is made. Methods.The method of semantic analysis was chosen as the main one to formulate a notion definition of architecture based on the definition of a video game. Conclusions.To achieve the purpose, the following tasks are solved. In classifying the arts according to the type of carrier and the type of time change, video games is selected as the art form with the most common features. A comparison of video game and architecture is made by examples of their practical joint application. Examples of the gaming technologies implementation into software products assigned for architects, examples of video games indirect influence at the development of technical means, examples of the architecture tools use in the creation of games are listed. A retrospective of the game notion definition from ancient times to the present day is examined. The researches concerning the notion definition of the game inmodern society are analyzed. A number of differential features of the video game notion definition are highlighted and the video game notion definition is formulated. Based on the notion definition of video game, the notion definition of architecture is formulated. The possibility of drawing such parallels between the video game and architecture creates the need for further research of the game in the context of architecture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9803
Інші ідентифікатори: http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/271968
DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.271222.106.917
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
USPENSKYI.pdf354,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.