Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9831
Назва: | Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах |
Інші назви: | Current trends and features of business promotion in social media |
Автори: | Мостова, Анастасія Дмитрівна Mostova, Anastasiia |
Ключові слова: | просування бізнесу соціальні мережі цільова аудиторія стратегія SMM контент- маркетинг таргетована реклама управління комунікаціями business promotion social networks target audience SMM strategy content marketing targeted advertising communication management |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Мостова А. Д. Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 36. – С. 76-82. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Проведено дослідження тенденцій розвитку соціальних мереж як інструменту для комунікацій та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено переваги, які надають інструменти соціальних медіа для формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. Розкрито особливості соціальних мереж та показано їх роль у формуванні цифрової маркетингової стратегії та SMM стратегії як
її невід’ємної складової. Доведено, що ефективне просування бізнесу в соціальних мережах потребує планування, інформаційно-аналітичного забезпечення, контент-маркетингу, моніторингу та контролю, що можливо при розробці стратегії SMM. Запропоновано авторську схему формування стратегії просування
бізнесу в соціальних мережах, яка включає бізнес-цілі, завдання, аналітичну складову, управління просуванням у соціальних медіа, систему моніторингу та оцінювання ефективності. EN: A deep research of trends in the development of social media as a communication tool was conducted. The potential of social media for business promotion was determined. It is shown that modern scientific sources do not sufficiently reveal the issue of promoting companies in social media. The most promising social networks for effective communications and business promotion have been studied. The advantages provided by social media tools for the formation and development of the system of digital marketing communications have been revealed. The peculiarities of social media are systematized. The role of social media in the formation of digital marketing strategy and SMM strategy as its integral component is shown. It has been proven that effective promotion of business in social media requires planning, information and analytical support, content marketing, monitoring and control. These tools should be the basics of development an SMM strategy. The advantages of social media as an analytical tool that allows managers to broadcast advertisements to specific target audiences are given. It is shown that creating an SMM strategy requires following general recommendations for strategic planning in digital marketing, researching the competitive environment, and taking into account the interests of the target audience and the specifics of business promotion in social media. An author’s scheme for the formation of a business promotion strategy in social media is proposed. It includes business goals, tasks, an analytical component, management of promotion in social media, a monitoring and performance evaluation system. It is shown that an effective SMM strategy requires a system of KPIs that must correspond to the strategic marketing goals of the company in the digital environment and the goals of promotion in social networks. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9831 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/36_2022/14.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-12 |
Розташовується у зібраннях: | № 3 (36) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mostova.pdf | 449,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.