Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМостова, Анастасія Дмитрівна-
dc.contributor.authorMostova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2023-02-08T11:39:14Z-
dc.date.available2023-02-08T11:39:14Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/36_2022/14.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-12-
dc.identifier.citationМостова А. Д. Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 36. – С. 76-82.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9831-
dc.description.abstractUK: Проведено дослідження тенденцій розвитку соціальних мереж як інструменту для комунікацій та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено переваги, які надають інструменти соціальних медіа для формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. Розкрито особливості соціальних мереж та показано їх роль у формуванні цифрової маркетингової стратегії та SMM стратегії як її невід’ємної складової. Доведено, що ефективне просування бізнесу в соціальних мережах потребує планування, інформаційно-аналітичного забезпечення, контент-маркетингу, моніторингу та контролю, що можливо при розробці стратегії SMM. Запропоновано авторську схему формування стратегії просування бізнесу в соціальних мережах, яка включає бізнес-цілі, завдання, аналітичну складову, управління просуванням у соціальних медіа, систему моніторингу та оцінювання ефективності.en_US
dc.description.abstractEN: A deep research of trends in the development of social media as a communication tool was conducted. The potential of social media for business promotion was determined. It is shown that modern scientific sources do not sufficiently reveal the issue of promoting companies in social media. The most promising social networks for effective communications and business promotion have been studied. The advantages provided by social media tools for the formation and development of the system of digital marketing communications have been revealed. The peculiarities of social media are systematized. The role of social media in the formation of digital marketing strategy and SMM strategy as its integral component is shown. It has been proven that effective promotion of business in social media requires planning, information and analytical support, content marketing, monitoring and control. These tools should be the basics of development an SMM strategy. The advantages of social media as an analytical tool that allows managers to broadcast advertisements to specific target audiences are given. It is shown that creating an SMM strategy requires following general recommendations for strategic planning in digital marketing, researching the competitive environment, and taking into account the interests of the target audience and the specifics of business promotion in social media. An author’s scheme for the formation of a business promotion strategy in social media is proposed. It includes business goals, tasks, an analytical component, management of promotion in social media, a monitoring and performance evaluation system. It is shown that an effective SMM strategy requires a system of KPIs that must correspond to the strategic marketing goals of the company in the digital environment and the goals of promotion in social networks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectпросування бізнесуen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectстратегія SMMen_US
dc.subjectконтент- маркетингen_US
dc.subjectтаргетована рекламаen_US
dc.subjectуправління комунікаціямиen_US
dc.subjectbusiness promotionen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjecttarget audienceen_US
dc.subjectSMM strategyen_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.subjecttargeted advertisingen_US
dc.subjectcommunication managementen_US
dc.titleСучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережахen_US
dc.title.alternativeCurrent trends and features of business promotion in social mediaen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (36)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mostova.pdf449,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.