Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9879
Назва: | Управління бюджетною безпекою в контексті економічного розвитку країни: ризик та загрози |
Інші назви: | Management of budget security in the context of economic development of the country: risk and threats |
Автори: | Свірко, Світлана Володимирівна Svirko, Svitlana Дикий, Анатолій Петрович Dykyi, Anatolii Тростенюк, Тетяна Михайлівна Trosteniuk, Tetiana |
Ключові слова: | бюджетна безпека управління економіка країни ризики загрози budget security management country's economy risks threats |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Свірко С. В. Управління бюджетною безпекою в контексті економічного розвитку країни: ризик та загрози / С. В. Свірко, А. П. Дикий, Т. М. Тростенюк // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 36. – С. 117-124. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Сформовано класифікацію загроз бюджетної безпеки за такими ознаками: джерело виникнення (зовнішнього середовища держави; внутрішньої середовища держави); сфера спричинення (економічні, політичні, правові, соціальні, природні, техногенні тощо); причини (об’єктивні, суб’єктивні, об’єктивно-суб’єктивні); сфера виникнення (середовища, ринкові, бюджетної системи, бюджетного
процесу, професійної діяльності); масштаб (регіональні, національні, міжнародні); форма прояву (явні, приховані); рівень бюджетної системи (державного бюджету, місцевого бюджету); об’єкт в структурі бюджетів (доходи бюджету, видатки бюджету, кредитування бюджету, борг бюджету, фінансування
бюджету (в розрізі загального та спеціального фондів)); значущість щодо бюджету (незначні, припустимі, граничні, неприпустимі, вкрай неприпустимі); ступінь небезпеки (небезпечні та особливо небезпечні); рівень втрат бюджету (допустимий, виправданий, недопустимий); характер бюджетних втрат (що призводить до втраченої вигоди; що призводить до втрат бюджету; що призводить або
до втрат, або до доходів); періодичність (випадкові, постійні, разові); можливість оцінювання (ті, що підлягають кількісному оцінювання; такі, що не можуть бути оцінені); кореляції до індикативних показників бюджетної безпеки (за їх видами); можливість передбачення та упередження (прогнозовані, непрогнозовані); ймовірність (малоймовірні, ймовірні, високоймовірні, реальні); структура (стала, динамічна); відкритість інформації (публічна, таємна). На підставі запропонованої класифікації загроз, зокрема ознаки «значущість щодо бюджету» пропонується така логічна кореляція індикаторів бюджетної безпеки та відповідних ризиків. Рекомендовано до застосування такі методи реагування на ризики бюджетної безпеки: метод уникнення ризику зниження бюджетної безпеки, метод скорочення ризику зниження бюджетно безпеки, метод трансформації ризиків зниження бюджетної безпеки та метод компенсації ризиків зниження бюджетної безпеки. EN: A classification of budget security threats was formed according to the following characteristics: source of occurrence (external environment of the state; internal environment of the state); sphere of causation (economic, political, legal, social, natural, man-made, etc.); reasons (objective, subjective, objective subjective); sphere of occurrence (environment, market, budget system, budget process, professional activity); scale (regional, national, international); form of manifestation (obvious, hidden); level of the budget system (state budget, local budget); object in the structure of budgets (budget revenues, budget expenditures, budget lending, budget debt, budget financing (in terms of general and special funds)); significance in relation to the budget (insignificant, acceptable, marginal, unacceptable, extremely unacceptable); degree of danger (dangerous and especially dangerous); the level of budget losses (allowable, justified, unacceptable); the nature of budget losses (which leads to lost profits; which leads to budget losses; which leads to either losses or revenues); periodicity (random, permanent, one-time); the possibility of assessment (those that are subject to quantitative assessment; those that cannot be assessed); correlations to indicative indicators of budgetary security (by their types); the possibility of prediction and bias (predicted, unpredicted); probability (unlikely, probable, highly probable, real); structure (fixed, dynamic); openness of information (public, secret). On the basis of the proposed classification of threats, in particular, the sign of "significance in relation to the budget", the following logical correlation of indicators of budget security and corresponding risks is proposed. The following methods of responding to budgetary security risks are recommended for use: the method of avoiding the risk of reducing budgetary security, the method of reducing the risk of reducing budgetary security, the method of transforming the risks of reducing budgetary security, and the method of compensating the risks of reducing budgetary security. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9879 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/36_2022/20.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-18 |
Розташовується у зібраннях: | № 3 (36) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Svirko.pdf | 220,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.