Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
Назва: Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення
Автори: Вовнянко, Єлизавета
Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинговий контроль
система маркетингового контролю підприємства
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Вовнянко Є. Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Вовнянко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 142 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovnianko.docx
  Restricted Access
440,31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.