Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
Title: Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення
Authors: Вовнянко, Єлизавета
Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинговий контроль
система маркетингового контролю підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Вовнянко Є. Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Вовнянко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 142 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovnianko.docx
  Restricted Access
440,31 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.