Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовнянко, Єлизавета-
dc.contributor.otherДятлова, Наталія Василівна (керівник)-
dc.date.accessioned2023-02-15T10:03:46Z-
dc.date.available2023-02-15T10:03:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВовнянко Є. Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Вовнянко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 142 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинговий контрольen_US
dc.subjectсистема маркетингового контролю підприємстваen_US
dc.titleОрганізація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконаленняen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovnianko.docx
  Restricted Access
440,31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.