Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9914| Title: | Вплив мультифрактальних характеристик макроструктури на міцність цементно-піщаного розчину |
| Authors: | Большаков, Володимир Іванович Bolshakov, Volodymyr Волчук, Володимир Миколайович Volchuk, Volodymyr Котов, Микола Андрійович Kоtov, Mykola Конопляник, Олександр Юліанович Konoplianik, Oleksandr |
| Keywords: | міцність цементно-піщаного розчину |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
| Citation: | Вплив мультифрактальних характеристик макроструктури на міцність цементно-піщаного розчину / В. І. Большаков, В. М. Волчук М. А. Котов, О. Ю. Конопляник // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 112-114 |
| Abstract: | UK: Багатокомпонентний склад розчину сприяє тому, що структура його є багатофазною. Слід також зазначити, що деякі ділянки його структури є неоднорідними. При кількісному описі елементів структури розчину дослідники часто стикаються з труднощами, зумовленими її неоднорідністю і будовою. Тому завдання моделювання фізико-механічних властивостей розчину на основі аналізу його структури є актуальним завданням матеріалознавства. Однак існуючі емпіричні моделі структура-властивості не завжди дозволяють отримувати адекватні результати прогнозу з високим ступенем точності. Однією з причин невисокої точності моделей прогнозу фізико-механічних властивостей будівельних матеріалів є ще й складна геометрична конфігурація елементів їх структури. |
| URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9914 |
| Appears in Collections: | Наукові статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Большаков.pdf | 343,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.