Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9920
Назва: Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
Автори: Гаращенко, Владислав
Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
аналіз
маркетинговий аналіз
конкуренти
маркетингова діяльність
дослідження
підприємство
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Гаращенко В. Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Владислав Гаращенко ; керівник Г. В. Ползікова. – Дніпро, 2022. – 102 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9920
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harashchenko.pdf
  Restricted Access
1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.